שיר אלמליח עונה לביקורת לאחר הלידה: ״אני עובדת קשה כדי להיראות טוב. לא מתנצלת על זה״

אחרי שהדוגמנית העלתה תמונה שיקית במיוחד כמה ימים אחרי הלידה, הגולשות תקפו אותה: "הכול פייק" ו"רחוק מהמציאות". היא הגיבה: "מי קבע איך אישה אחרי לידה צריכה להיראות? אם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים, אז זה מה שיהיה"

ביום ראשון בצהריים, הדוגמנית שיר אלמליח הביאה לעולם בת ביחד עם בן זוגה דותן שטרן, אחות קטנה לרפאל וגבריאל. ביום שלישי, ערב חג שבועות, היא השתחררה מבית החולים והעלתה פוסט לאינסטגרם שבו כתבה: ״נהניתי מכל רגע. מתרגשת לחזור הביתה לילדים שלי״, לצד תמונה שבה היא עומדת על רגל אחת, לבושה בשמלה, מאופרת ומסודרת ליד השלט של חדר היולדות.
התגובות של העוקבות לא איחרו להגיע – ולצד הפרגונים נשמעו גם קולות אחרים שפחות התחברו לפוסט:

״זו לא המציאות. אנחנו לא מפליצות והילד יוצא. זה בסדר להראות שאת בגיזרה והכל, אבל אין צורך לקפוץ משמחה כאילו קיבלת הצעת נישואים״, כתבה עוקבת אחת. גולשת נוספת הגיבה: ״הכל פייק, אחרי שסיימת להצטלם התחלת לבכות מכאבים אחרי הלידה״. בנוסף היה אפשר למצוא גם תגובות כמו: ״מגוחך״, ״רחוק מהמציאות״, ״העמדות פנים פלסטיות״ ועוד.

אלמליח לא נשארה אדישה לתגובות השליליות ואמש (ד׳)) השיבה בפוסט חדש לכל אלו שבחרו לבקר אותה: ״בואו נדבר על השיח שנוצר אצלי בעמוד על הנראות של נשים אחרי לידה. אני חושבת שזה מאוד אינדיבידואלי. הגעתי לבית החולים עם כאבים קלים, בבדיקה גילינו שאני בפתיחה שלוש ותוך כמה דקות כבר הייתי בחדר לידה בהשפעת אפידורל״, כתבה אלמליח והמשיכה בסיפור החוויה שלה: ״הלידה עצמה התקדמה מהר מהצפוי ותוך כלום זמן הייתי בפתיחה עשר. שתי לחיצות והיא היתה בחוץ!

"אז קודם כול, אני באמת מאחלת לידה כזאת לכל הנשים ושנית, מי קבע איך אישה אחרי לידה צריכה להיראות? האם מישהי שנראית טוב ומאושרת מהחוויה העוצמתית שעברה צריכה להתנצל? ממש לא. במקרה שלי, התאמנתי כל ההיריון, דאגתי לאכול בריא ולשמור על אורח חיים כזה עבורי ועבור הילדה שלי. האימונים לאורך כול ההיריון עשו את שלהם ברגע האמת בזמן הלחיצות. נשים יקרות, אני עובדת מאוד קשה בשביל להרגיש טוב ולהיראות טוב, ואם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים או כשאני מגיעה לבית החולים ובזמן הלידה עצמה, אז זה מה שיהיה ואני לא מתנצלת על מי שאני. שכול אחת תעשה מה שטוב לה ומה שעושה לה הכי נעים על הלב – במיוחד! אחרי לידה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן