תכירו את בני הזוג החדשים של טיילור מלכוב ובן זיני

הכירו את בני הזוג החדשים של כוכבי הזמר אשר נפרדו לאחרונה

על פי מקורבים הם כבר הספיקו לבלות אחד אצל השנייה אבל לא ברור האם מדובר בריבאונד אחרי פרידה או בדבר האמיתי. זיני כבר הגיב לבת הזוג החדשה שהיא האקסית של כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול" ליאור דואק. דואק הגיב לתמונה שהעלתה באינסטגרם כשכינה אותה "ברבי". ראיתם מה זה? בקושי הספקנו לעכל את הבשורות על כך שבן זיני וטיילור מלכוב החליטו להפריד כוחות והם כבר המשיכו הלאה לזרועותיהם של אחרים. האם יש לזבה עתיד או שזה זמני בלבד?

על פי דיווח שפורסם על ידי יפעת הללי אברהם באתר 'מאקו סלבס', חלוץ מכבי חיפה, ירדן שועה, נמצא בקשר עם הדוגמנית והזמרת טיילור מלכוב שכידוע נפרדה לאחרונה מבן זיני ושברה ללא מעט בני נוער את הלב. גורם המקורב לשניים ניסה להסביר מה קרה שם: "הם לא הספיקו להיפגש הרבה פעמים לבד בגלל המצב ו-וירוס הקורונה, אבל בפעמים הבודדות שהם נפגשו, טיילור וירדן הספיקו להבין שיש פה אפשרות להצלחה".

טיילור מלכוב מסרה בתגובה: "הפרידה שלי מבן מאוד טרייה, אני לא מחפשת זוגיות בשלב זה. אגב, רגע אחרי שהקדיש לה שיר פרידה רומנטי, בן זיני לא התאפק ועבר לזרועותיה של בר אביבי, מדבור בצעירה שקצת מזכירה את טיילור במראה. אביבי בת 23, השתחררה לפני שלוש שנים מהצבא ויש לה ברזומה גם זוגיות עם ליאור דואק יוצא "האח הגדול". כאמור, בן זיני החליט שאין יותר מה להסתתר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן