רק בת 13 וכבר בהריון

דריה סודנישניקובה בת ה-13 נמצאת כבר בחודש חמישי – האם היא תלד?

בכלי התקשורת הרוסיים דריה פנתה למותגים ולגורמים העוסקים בשיווק ברוסיה וברחבי העולם ועניינה אותם בטראפיק המסיבי ובעניין הגדול מאד שיש בה לקראת הלידה הקרובה של בנה. בימים אלו זוכה דריה, לעניין ברשת הסנאפצ'ט, הטוויטר ובשאר הרשתות החברתיות כשהיא מצלמת על עצמה סרטונים קצרים ומשתפת אותם עם העוקבים. כמו כן כדי לקדם עוד יותר את המעקב אחריה היא כוללת בכל פרסום שלה האשטאג  Pregnant at 13.

היא עושה זאת כדי למקד את הגולשים במעקב אחריה בקישור קליט. אמה של דריה, אלנה, סיפרה: "בהתחלה חשבנו שכואבת לה הבטן בגלל הרעלת קיבה. אבל הבדיקות והתוצאה החיובית שהיא בהיריון הכניסו אותנו לשוק. עם זאת אני לא משכנעת אותה להפיל כי אני חוששת שזה יפגע ביכולת שלה להביא בהמשך עוד ילדים לעולם".

אגב, מקורבים לה טוענים כי האב הביולוגי של הילד ברחמה הוא צעיר בן 15 אבל דריה מכחישה את הטענות: "מדובר בשקרים והכפשות, מעולם לא שמעתי את שמו. אף אחד לא בדק לא אותי ולא את וניה ואף אחד לא עשה לנו בדיקה DNA שתוכיח את האבהות על התינוק". אגב, אימו של וניה מאמינה לזוג ואכן משוכנעת שבנה בן העשר הוא אבי התינוק. כרגע מדברים על לידה קיסרית אבל יהיה מעניין לעקוב ולראות איך זה יגמר באמת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן