חשיפה: מיקי לוין ובעלה ישתתפו ב"זוג מנצח"

אנחנו חושפים היום כי העיתונאית מיקי לוין ובעלה הולכים לזוג המנצח וגם מירב ישראל ובעלה, מי עוד יככבו שם?

תכנית הריאליטי "זוג מנצח" תשוב למסך בקרוב אחרי כשלוש שנות היעדרות, ומי שאמורים להנחות את התכנית הם השחקן איתי תורג׳מן ואנה ארונוב, שהשתתפו בעצמם בריאליטי "הישרדות". אנחנו חושפים היום כי העיתונאית מיקי לוין ובעלה הולכים לזוג המנצח, עוד נודע לפורטל שגם מירב ישראל מהאח הגדול ובעלה ישתתפו בעונה החדשה. עוד ישתתפו בעונה הבאה: בר זומר, ההורים של חזן ואדל פסבלוב.

אגב, רק לפני כחודש, בנם של ההורים של חזן, חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, שהה בבית "האח הגדול" במשך שבוע ימים. השניים צפויים להשתתף בעונה החדשה של "זוג מנצח" שתצטלם בברזיל בקרוב. כזכור, בני הזוג השתתפו גם בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "בואו לאכול איתי", שמשודרת בכאן. חזן האב, בן 61, כיהן לפני כ-15 שנה בתור חבר כנסת מטעם הליכוד, הסתבך בפרשת ההצבעות הכפולות ואף הורשע.

מאז הוא ניסה להתמודד לראשות עיריית אריאל, אולם פרש במהלך המירוץ. מי עוד יככב? יעקב וחני בוזגלו נמצאים במגעים עם הפקת הריאליטי כך שככל הנראה תוכלו לראות אותם ממש בקרוב מככבים על המסך ומנסים להוכיח לכולם שהוותק בזוגיות יכול לגבור על כל אהבה טרייה. נראה שמשפחת הכדורגלנים גילתה עסק חדש – להשתתף בתכניות ריאליטי וכל המוסיף הרי זה משובח. הם גם יהיו הליהוק החדש מבית המשפחה הכי טבית בעולם הכדורגל הישראלי. מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו נמצאים כעת בשלבי ליהוק של העונה החדשה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן