מת מקורונה? שמועות שקריות על מוות של זמר

פייק ניוז ברשת: "הזמר סגיב כהן נפטר, הפעם בגלל נגיף הקורונה"

שוב שמועות שקריות על מוות של זמר, הפעם בגלל נגיף הקורונה. פוסט של האקרים רץ ברשת ומתפרסם בקבוצות ב"פייסבוק" ומבשר כי סגיב כהן נפטר מנגיף הקורונה. כל זה קורה בדיוק כאשר משרד הבריאות דיווח על התפרצות הנגיף בישראל. האקרים מחו"ל ניסו להביא לכניסות של גולשים ישראלים ללינק זדוני על מנת לפרוץ למחשבים. זאת לא הפעם הראשונה כאמור ומדובר בפייק ניוז לחלוטין.

ומה בקשר לסגיב כהן? בין עשרות המטיילים שנחתו בנמל התעופה בן גוריון בטיסת לילה מתאילנד והוכנסו לבידוד בהוראת משרד הבריאות, היה גם הזמר סגיב כהן, שחזר לארץ אחרי טיול עם חברים במדינה האסייתית. רעייתו של כהן, שרון, קיבלה במהלך הלילה את ההוראה כי בן זוגה אמור לשהות בבידוד עם נחיתתו, והתבקשה להכין לו מבעוד מועד חדר מבודד לשבועיים הבאים.

לטענתו של כהן, ישנו פער גדול בין ההנחיות שמתפרסמות בחדשות לבין ההנחיות שנשלחו לו: "הייתי עם חברים שלי במונית בדרך לשדה התעופה בתאילנד ושמענו בחדשות הנחיות מוגזמות. עכשיו אנחנו ישר מבינים לאן אנחנו הולכים, והקטע שההנחיות שקיבלנו בהודעת טקסט היו אחרות לגמרי. הם ממש יצרו בהלה בתקשורת לכל הבאים מתאילנד ושלחו לנו הודעה שונה לחלוטין ממה שנאמר בחדשות. אם הייתי מגיע לפני יומיים, אז לא הייתה שום הנחיה, הייתי מחבק את הילדים שלי וחוזר למציאות בצורה רגילה, אבל שוב, חשוב לי לציין שאני מכבד את החלטת משרד הבריאות ונשמע לכל ההנחיות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן