צפו: מתמודד "גוט טאלנט" כמעט טבע

צפו במתמודד שניסה להחלץ מבריכה במהלך פעלול מסוכן

מצמרר: הרגע בו מתמודד "גוט טאלנט" כמעט וטבע בשידור חי בספרד הפך לויראלי בימים האחרונים. אמן אשליות ספרדי איבד את הכרתו לאחר שצלל לתוך מיכל ממנו היה אמור להשתחרר. במהלך הקסם הוא ניסה לצאת מהמיכל אבל המצב התדרדר לאחר שלא הצליח לפתוח את אחד המנעולים. הוא מצא את עצמו במצוקה החל לפרפר וצוות החילוץ הציל את חייו.

לאחר הקסם דיבר וולטה, אמן החושים על מה שקרה שם: "אם יש משהו שאני יכול להגיד בוודאות הוא שאני לא אבצע את הקסם הזה שוב. אני חושב שהשגתי את הדבר החשוב ביותר – להתגבר על הפחד שהיה לי – הגעתי לכאן ועשיתי את זה. קסמים זו אמנות נפלאה ואמנים כמונים הם לא אנשים משוגעים. אנחנו מנסים להתעלות על עצמנו בכל פעם מחדש".

עוד הוסיף: "רציתי להפתיע את הציבור, ובכל פעם לנסות משהו יותר קיצוני. עכשיו אני בסדר, אבל זה היה אתגר קשה מאוד וכמעט השגתי אותו. ניסיתי לסחוב כמה שיותר, אבל זה לא הלך. הכל היה בשליטה ולקהל בבית אין ממה לחשוש. אני לא מהמר על חיי, ומאחורי עומד צוות שלם של אנשי מקצוע ועבדנו חודש וחצי על הקסם הזה". בסרטון ניתן לראות כיצד הוא נכנס למצוקה, ואז אנשי ההפקה ניגשים אליו כדי להחזיק את ראשו מעל המים כדי שיחזור לנשום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן