אתרים ערביים: "סתיו סטרשקו נהרגה בביתה בנסיבות מסתוריות"

הפעם הגיע תורה של סתיו סטרשקו – מי הפיץ שמועה על מותה?

מספר ימים אחרי שדווח לכאורה על פרסום סרטון אינטימי של הדר חיון ואיתי לוי, זה שוב קורה. הפעם, עמוד הפייס אשר מתחזה למאקו פרסם פייק ניוז לפיו סתיו סטרשקו נהרגה בביתה בנסיבות מסתוריות, שעות ספורות אחרי שהמשטרה שחררה אותה עקבות התקרית שלה עם עמית גל בן זוגה, אשר גלש לפסים אלימים במיוחד. כנראה שמקור הידיעה הכוזבת בא בעקבות הפרטים על המכות שסתיו ועמית הלכו לאחרונה.

חשוב לציין כי מדובר שוב פעם באתרים ערביים אשר מפיצים פוסטים שקריים כאשר הם מדווחים על מוות שלא היה, זאת לאחר שסתיו הפכה למוקד של השבוע עקב האלימות הפיזית שעברה עם עמית גל, בן הזוג שלה. זאת לא הפעם הראשונה שדיווחים כאלו עולים לפייסבוק ומקורם מעבר לים אבל בקרבתה של סתיו לא מתרגשים נכון לעכשיו.

סתיו סטרשקו היא לא הראשונה שנופלת קורבן להודעות האלו. מי שעומד מאחורי הפרסומים החדשים עליו ועל האקסית שלו, זהו האקר שגם עמד מאחורי הפצת הסרטונים האינטימיים של איתי לוי, לכאורה. חשוב להוסיף כי מרבית מתקפות הסייבר בעולם אינן מוחשיות, ולקורבן כמעט ואין יכולת להבחין בה. בכל אופן לסתיו שלום ונראה על פי האינסטוש שלה שהכל תקין עכשיו עם עמית. תהיו בריאים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן