הזמר שלומי סרנגה נפצע בתאונה

הזמר נפגע על ידי רוכב אופניים ופונה לבית החולים

שלומי סרנגה, נפגע על ידי רוכב אופניים ברחוב אבן גבירול בתל אביב. הרוכב נסע במהירות והתנגש בסרנגה שהיה מופתע ולא מוכן לאירוע. בעקבות התאונה, הזמר פונה לבית החולים שם התברר כי הוא שבר את אחת מצלעותיו. כתוצאה מהפגיעה, הופעותיו של הזמר בוטלו לתקופה הקרובה והוא יתרכז בהחלמה.

אופניים חשמליים פגעו בו כאשר הוא חצה את הכביש במעבר חציה ואז, רוכב אופניים חשמליים התקרב לעברו במהירות גבוהה, פגע בו והעיף אותו על הכביש. סרנגה קיבל טיפול רפואי ראשוני ופונה משם. מנציגיו נמסר: " שלומי שבר צלע והוא נח בבית. אין הרבה מה לעשות במצב הנוכחי כי הצלע כואבת".

ההופעות שלו בוטלו מאחר ובמקרה של שבר בצלעות אין יותר מדי מה לעשות, ולכן הזמר שוחרר במהלך הלילה לביתו. הזמר ינצל את הזמן כדי לאחות את השבר. כזכור, סרנגה פרץ לתודעה עם השיר "חלום מתוק" אותו ביצע יחד עם מושיק עפיה. מאז הוא מעל 20 שנה על הבמה, עם רפרטואר עשיר ומגוון ומאחוריו אלבומים מצליחים ומכירות של למעלה ממיליון עותקים. הקריירה של סרנגה כוללת תקופת שהות ארוכה ביוון, שם היה מופיע מדי ערב במועדונים היוקרתיים ברחבי יוון. רבים ביוון הכתירו אותו כיורשו של הזמר סטליוס קזנג'ידיס האגדי בזכות קולו העמוק והייחודי. במפגש נדיר, בטרם מותו של קזנג'ידיס, הספיק להכתיר את שלומי סרנגה ליורשו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן