משה פרץ ישפוט באקס פקטור ישראל

משה פרץ

הזמר והיוצר משה פרץ נבחר לשמש כשופט בתכנית הריאליטי "אקס פקטור" אשר תשודר ב"רשת" במהלך השנה.

בימים אלה מלוהקים השופטים לעונה הראשונה של תכנית המוסיקה והכישרונות "אקס פקטור". משה פרץ מצטרף לרמי פורטיס, ואל השניים יצטרפו שני שופטים נוספים אשר ייחשפו בהמשך.
משה פרץ (30) כותב, מלחין וזמר ישראלי, החל את דרכו המוסיקאלית כבר בגיל 12 כפייטן בבית הכנסת בטבריה, עיר הולדתו. הוא המשיך את דרכו המוסיקאלית כאשר התגלה במהלך טכס צבאי במסגרתו הופיע ומשם נשלף היישר ללהקת פיקוד צפון.

פרץ הוציא חמישה אלבומים מצליחים: "מביט אל המרומים", "אש", "אלייך", "מהשמיים" והאלבום האחרון "זיקוקים", בהם להיטים רבים בניהם : "אש", "האישה שלי", "אלייך", "כל בוקר", "אין כמוך", "שתיים בלילה", "אשמור עלייך" וכמו כן את "אין כמוך", "ארוץ עד אלייך", "קחי אותי אלייך", "כמו מלך", "ואחרי ככלות הכל", "רחוק ממך" ו-"אלף פעמים" מתוך האלבום "זיקוקים".

בינואר 2010 הוכרז משה פרץ כזוכה בפרס ע"ש עוזי חיטמן "תגלית השנה" של אקו"ם. בשנים האחרונות פרץ אל מרכז הפריים טיים בתכנית "רוקדים עם כוכבים" ובהמשך כשופט בתכנית "בית ספר למוסיקה" וכשופט בתכנית העשור של "כוכב נולד".

משה פרץ: " כאומן ויוצר אני מרגיש מחויב לעצמי ולקהל המעריצים שלי לחדש , לרגש ולהביא תמיד את הדבר הבא, בכל תחום . בחרתי להצטרף לתכנית הטלוויזיה "אקס פקטור" זהו הפורמט המנצח והמוצלח ביותר לטעמי בכל העולם. אני מתרגש לקראת תחילת העבודה על הפרויקט הענק הזה."

ארז בן הרוש: "אנו גאים שמשה פרץ, מהיוצרים החשובים ביותר שהולידה תעשיית המוסיקה הישראלית מצטרף כשופט ל"אקס פקטור".

"אקס פקטור" בנויה מחמישה שלבים: אודישנים מול רשת ומפיקי התוכנית, אודישנים מול השופטים, מחנה אימונים, ביקור בית בבתי המתמודדים, ושלב ההופעות החיות. "אקס פקטור" שודרה לראשונה בבריטניה על ידי ITV שהינה שותפה של רשת בחברת פיתוח והפקת הפורמטים שהוקמה לאחרונה על ידי שתי החברות בישראל.
"אקס פקטור" צפויה לעלות לאוויר במהלך 2013.

קבלו לפני כולם את החדשות החמות מפורטל עומרי חיון 24/7 הרשמו במייל:

כתובת דואר אלקטרוני

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן