גזענות בהאח הגדול: רוני מיילי לטהוניה רובל "ילדת מבחנה סודנית, לא רואים את הפרצוף השחור שלך"

רוני מיילי נגד דיירת טהוניה

פרסום ראשון: 72 שעות אחרי שנכנסו הדיירים החדשים וכבר פיצוץ גזעני בוילת "האח הגדול" – הדייר רוני מיילי תקף את הדיירת טהוניה רובל, ממוצא אתיופי: "את בושה לעדה שלך, את סודנית לא רואים את הפרצוף השחור שלך".

>>> בלעדי: אורן מיילי בנו של רוני מיילי בטור מיוחד "טהוניה יוצאת אתיופיה היא רודפת פרסום" הקליקו לכתבה המלאה!

מוקדם יותר בבית האח הגדול, סיפר הדייר אבי לוי בדיחה על העדה האתיופית ובמהלכה, הדייר רוני מיילי התערב וביקש מלוי לומר שוב בקול את הבדיחה. דיירת אחרת, דורין סגול, סיפרה לאבי כי מטרתו של רוני בהדגשת הבדיחה הייתה להפוך אותו לגזעני ולשחק למצלמות וכי הוא ניסה לפגוע בדיירת טהוניה רובל.

כאשר הבין זאת, אבי ניגש לטהוניה, אמר לה שסיפר בדיחה על אתיופים, והתנצל בפניה למקרה ששמעה על כך ונפגעה. טהוניה שמעה שרוני אמר משהו שלילי על העדה האתיופית, בעקבות הבדיחה והתעצבנה על רוני. היא אמרה לרוני שאם יש לו משהו להגיד נגד העדה האתיופית שיאמר את זה בפרצוף.

רוני מיילי בתגובה תקף אותה ואמר "את ילדת מבחנה סודנית, לא רואים את הפרצוף השחור שלך", הוסיף וצעק שהיא בושה לעדה וקילל את אימה.

צפו גם בבכי של טהוניה אחרי המריבה:

בהמשך הריב אמר מיילי "כל האתיופים בתחת שלי". הדיירים התעצבנו על הגזענות של מיילי והחל דיון ארוך על העדה האתיופית והגזענות שהייתה. טהוניה בכתה מול המצלמות ואמרה בתגובה "אני אשרוף אותו יום אחד. מטריף אותי שגבר בן 57 מדבר ככה".

מהפקת האח הגדול נמסר: "דיירי הבית מביעים את דעותיהם והשקפותיהם האישיות במסגרת התכנית. במקרה זה מדובר באמירה סרת טעם. הסתייגות האח הגדול מהדברים שנאמרו ושיחתו עם רוני מיילי יובאו ביום ראשון בשידור המרכזי בערוץ 2".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן