מיילי סיירוס כובשת שער

 

שלום לקוראת בר רפאלי. אנחנו לא יודעים איך לבשר לך את זה. זוכרת שבשנה שעברה נבחרת להיות האישה הסקסית עלי אדמות בקרב קוראי מגזין הגברים MAXIM?

אז… נגמר הזמן!!!הנה חלפה לה שנה, ואת התואר קוטפת מידי הדוגמנית הישראלית, לא אחרת מאשר מיילי סיירוס. האם העובדה שהוד מאורסותה, הפכה להוד רווקותה ככל הנראה – השפיעה על החלטת הקוראים? יש לנו תחושה שכן."לא ידעתי שזה כבר יוצא" צייצה מיילי אתמול בהתרגשות, וחשפה את הסוד בפני כמעט 12 מיליון עוקביה.

הידיעה, אגב, עדיין לא פורסמה על ידי אף גורם רשמי מטעם העיתון. אופס, לא יכלה להתאפק. לרגל האירוע המכונן הזה, מיילי אפילו פתחה אתמול סוף סוף את חשבון האינסטגרם שכולנו מצפים לו!!! נחשו מהי התמונה הראשונה שהעלתה? נכון, התמונה של האישה הסקסית בעולם.ואם עדיין לא מצאתם אותה באינסטוש, אל דאגה – כי השבוע מיילי פחות או יותר בכל מקום.This Girl Is On Fire! אנחנו מצאנו אותה מעטרת שני שערים שונים של מגזין ELLE הבריטי, בהפקת אופנה מהפנטת בשחור-לבן.

2

וזה לא נגמר כאן, כי גם מגזין האופנה האמריקאי V, התהדר בשער לא פחות מושקע שבמרכזו הזמרת בשיער ורדרד ובפנים תמונות היסטריות בסטיילינג חושפני למדי.אגב, בכל הראיונות, צילומים וכו' מיילי מיעטה להתייחס לחייה הפרטיים ובמילים אחרות לליאם המסוורת'. לטענתה, פשוט נמאס לה מהשמועות החוזרות על הפרידה בין השניים. "אני לא בבית עם חבר שלי כל הזמן. אנחנו עובדים", סיפרה מיילי בראיון שליווה את הצילומים.

"כל שבוע שאולים ' הם נפרדו? כי לא ראינו תמונה משותפת שלהם'. אין לי זמן ללכת כל בוקר עם חבר שלי לסטארבקס. הלוואי והיה לי".אהמ, את טבעת האירוסין לא ראינו על אף אחד מהשערים. מצד שני, אולי התמונות האלה יכולות לפתור את כל הבעיות של הזוג?

>> הידיעה בשיתוף "ראש1" הקליקו כאן! לכתבות נוספות של ראש1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן