קים רטוש נגד האח הגדול: "הבטחות שקריות במודעות מלאה, אונס שנקרא עריכה"

מתמודד האח הגדול קים רטוש יוצא נגד "האח הגדול" ומגן על המתמודדת עדנה קנטי שתבעה את הפקת ''האח הגדול" וטענה "התעללו בי, וכלאו אותי בכוח בבית האח הגדול". רקטוש רושם: "נסיון השכנוע הבלתי פוסק של קודקודי ההפקה וקשת להיכנס לשם, תוך הבטחות שקריות במודעות מלאה לכך,"האונס" הזה שנקרא עריכה, על חיפוש הצהוב, הזול, הפשטני והסנסציוני בלבד"

קים רטוש מתמודד העונה הרביעית של "האח הגדול" תוקף את ההפקה "האח הגדול" ויוצא להגנתה של עדנה קנטי המתמודדת התובעת – פוסט אישי של קים שמתפרסם בדף הפייסבוק שלו בתגובה לטור של עדנה קנטי.

עדנה קנטי. הייתה משתתפת כזו בעונה השנייה של הפח הגדול. היא נכנסה באמצע העונה. עכשיו היא תובעת אותם על כליאת שווא ועל הוצאת לשון הרע. התביעה לא חשובה. למשפט יכול שיהיו כללים אחרים מלאתיקה ומן האמת העובדתית, באשר לא כל אמת עובדתית תחשב כאמת משפטית אשר מקימה עילת תביעה. תקצר היריעה.

היום היא כתבה טור אורח ב"וואלה" – "רקדו על מצפוני ואז הרסו את חיי". על ניסיון השכנוע הבלתי פוסק של קודקודי ההפקה וקשת להיכנס לשם, תוך הבטחות שקריות במודעות מלאה לכך, וכל זאת רק כדי שתואיל להיכנס ולשמש עוד עכבר במחילת הרוע של התן המיילל, הקרוי "הפח הגדול". על ההבטחה שקולה יישמע. שזה יהיה מכובד ושהם לא רוצים להרע ולהרוס לאף אחד את החיים, ואת הפער האדיר בין מה שהיה שם בפועל למה שהראו בחוץ.

על "האונס" הזה שנקרא עריכה, על חיפוש הצהוב, הזול, הפשטני והסנסציוני בלבד, חרף שיחות מהותיות ורציניות שהיו שם. על המשבצת שיועדה לה בתכנית מלכתחילה ולא משנה בכלל מי אתה, מה אתה ומה באמת היה שם הלכה למעשה. על הזלזול הבוטה בצופים. שהמדובר בדיני נפשות של ממש וששומר נפשו ירחק. טור מרגש. טור כואב. טור שכל כולו זעקה כנה ואמיתית, באשר עם מרבית דבריה אני יכול להזדהות, כמו גם להבין טוב מאחרים. ע

דנה קנטי: דעותיה הפוליטיות כלל לא משנות לצורך העניין. אפשר להסכים, אפשר להיגעל, אפשר גם לא לאהוב את הדמות שניבטה לכם מן המסך (למרות שאתם כלל לא מכירים אותה. גם אני לא) זה בכלל לא האישיו של הטור. והנה, 220 תגובות לטורה. ומרביתן תגובות מנוולות, תגובות של אספסוף. של ערב רב. תגובות לאומניות, פשיסטיות נוטפות רוע ושנאה. תגובות צמאות דם שרוקדות על הדם.

תגובות המתירות את דמה ואת כבוד האדם שלה, אך בשל העובדה כי היא עשתה טעות ונכנסה למדמנה הזו, לחושך המכסה הנורא הזה. לתופת. אכן: "אבן מקיר תזעק, באשר עמי שלי ממני רחק. כי התמכרו הם לטיפות השתן הסרוחות שבקיר הבושה", וכי "הגווילים הבוערים הידועים גם כעמי, בקוליסאום משועשעים משפיכת דמי. בני אמי ניחרו בי. בני אמי ריאליטי". בושה!! מאחל לה למצוא מנוח. גם לי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן