מועצת הכבלים והלווין לא אישרה את שידור גמר THE VOICE ב-HD

ההחלטה הסופית: הגמר של THE VOICE שיתקיים ב 23 לחודש ב"היכל נוקיה" לא ישודר בערוץ HD – ערוץ 522 בכבלים ובלוויין כפי שתוכנן, זאת עקב סירובה של מועצת הכבלים והלוויין לאשר שידור זה במתכונת שתוכננה, קרי שידור מקביל וזהה לשידור בערוץ 2. כזכור, לפני כשבוע אישרה הרשות השנייה את בקשת "רשת" לשדר את האירוע הגדול של הטלוויזיה, גמר THE VOICE גם ב-HD, זאת לראשונה בערוץ 2.

שידור הגמר בערוץ ה-HD – 522 במספר היה אמור להיות משודר במקביל לשידור בערוץ 2 ולכלול את השידור במלואו, כולל הפרסומות. מועצת הכבלים והלוויין, להבדיל מהרשות השנייה לא אישרה את שידור הפרסומות, מהלך תמוהה לאור העובדה כי ערוץ 1 משדר כבר, מזה זמן ב-HD , שידורים הכוללים גם חסויות, וכידוע משמעותן הכלכלית זהה לפרסומות.

עד כה השקיעה "רשת" סכום של כ-400 אלף שקל בהכנות לשידור הגמר של THE VOICE גם ב-HD . האפשרות לשדר שידורי HD היא בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת בחדר השידור של "רשת" אשר הוטמעה לאחרונה.
כאמור, ביום שבת הקרוב ה- 23 למרץ יתקיים אירוע הגמר הגדול של THE VOICE ישראל.

באירוע ייקחו חלק חמשת המנטורים , שלומי שבת, אביב גפן, שרית חדד וחברי להקת "משינה" יובל בנאי ושלומי ברכה. לגמר יגיע כל מנטור עם המתמודד המוביל שלו: לינה מחול , אופיר בן שטרית, דנה צאלח ורודי ביינסן שהעפילו אמש לגמר הגדול ועברו את כל שלבי התוכנית, החל משלב ה"בליינד אודישן" ועד לרגע הגמר הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן