מתמודדי קדם האירוויזיון נגד ההפקה: "רשלנות, נאלצנו לשיר בלי פליי-באק"

מתמודדי קדם האירוויזיון נגד הפקת הקדם והערוץ הראשון: "הפקה בזיונית נאלצתי לשיר בלי פליי-באק"

רגע אחרי שלושת השלבים הראשונים בקדם האירוויזיון, מתמודדי הקדם מספרים לפורטל עומרי חיון על תקלות אין סופיות ששום זמר לא היה מצליח לעבוד איתם, בטח לא בתחרות כל כך חשובה.

מתמודדת אמרה היום (שישי) לפורטל עומרי חיון "נעזוב את הרשלנות הכללית של ההפקה, אבל כשעלתי לבמה בשידור חי והתחלתי לשיר את השיר שלי שמעתי באוזניה רק את הפזמון של השיר שנתקע לי באוזן ובלבל אותי לגמרי. בוא נראה כל זמר אחר שמצליח להמשיך לשיר שהוא שומע בווליום באוזנים שלו שיר תקוע"

עוד מתמודד אמר לפורטל עומרי חיון: "עליתי לשיר ובהתחלה שמו לי שיר בכלל שלא שלי ורק באמצע השיר זה תוקן לשיר שלי, השופטים לא חסכו בביקורת אבל אני נאלצתי לסתום ולא להביך את עצמי ואת ערוץ 1 בשידור חי"

בנוסף הזמרת שני זמיר שהעפילה לגמר, אמרה גם בשידור החי לאורנה דץ שהיה פשלה במהלך השיר שלה והיא נאלצה להסיר את האוזניה באמצע השיר. בתגובה אמרה דץ בשידור "די, די בלי תירוצים"

טענות אלה מצטרפות לטענות של מנהליה של קטלין רייטר שטוענים לניגוד אינטרסים בין שופטי הקדם. הטענות הן כלפי השופטים אורי פסטר – בגלל הקשר לשרית אביטן וג'ולייטה, ואילנית ודפנה דקל – בגלל הקשר למייקל הרפז. אך לבסוף נראה שהטענות היו מוקדמות מדי ואף אחד מהם לא עלה לגמר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן