The Voice ישראל 2: רביעי ושבת, כל הפרטים

The Voice ישראל עולה בעונה שניה בעוד פחות משבועיים בימי רביעי ושבת מיכל אלוני מנחה, המנטורים בעונה השניה: אביב גפן, שרית חדד ושלומי שבת אליהם יצטרפו העונה חברי להקת הרוק "משינה", יובל בנאי ושלומי ברכה אשר ייחלקו כסא משותף ויחד ינסו לגלות את הקול הבא של ישראל.

תכנית המוסיקה הבינלאומית The Voice חוזרת בעונה שניה, אחרי שקברה את כוכב נולד ושברה את שיאי הרייטינג, עם ההשקה הגבוהה ביותר בתולדות הטלוויזיה- שהניבה 38.9% אחוזי צפייה, חוזרת לעונה שנייה ומחודשת.

הזמרים והיוצרים אביב גפן, שרית חדד ושלומי שבת ימשיכו גם העונה לשמש כמנטורים, כאשר בעונה הנוכחית יצטרפו אליהם חברי להקת "משינה", יובל בנאי ושלומי ברכה. בנאי וברכה ישבו על כיסא משותף ויצטרכו להכריע יחדיו, למי מהקולות שישמעו ב"בליינד אודישן" הם יסתובבו ויצרפו לנבחרת. הכיסא המשותף הופיע בגרסאות שונות של הפורמט בעולם, ביניהן הולנד, שם פותח הפורמט The Voice, על ידי ג'ון דה מול, וכן גם גרמניה.

במסגרת החידושים בעונה השנייה של The Voice, החל משלב הדו קרב יצטרפו למנטורים יועצים מיוחדים שילוו אותם ויעזרו להם בהדרכת המתמודדים- ה Dream Team .

חברי צוות ה Dream Team , אשר ילוו את המנטורים, יעניקו למתמודדים עצות מניסיונם המקצועי, וגם יסייעו למנטורים בקבלת ההחלטה הקשה מכולם, מי ייפרד מהנבחרת בשלב הדו-קרב ומי יתקדם לשלב ההופעות החיות.

המנטורית שרית חדד בחרה לאחד כוחות עם אחד היוצרים המוערכים בארץ, קובי אוז, עמו צעדה כברת דרך מוזיקלית ארוכה. השניים שיתפו פעולה לראשונה ב- 1999 בשיר "״למה הלכת ממנו״ אותו כתב והלחין אוז. השיר נכלל באלבומה של שרית חדד "סינדרלה" ובאלבומם של טיפקס "דיסקו מנאייק".

המנטור שלומי שבת בחר לאחד כוחות עם מוש בן ארי, ממקימי להקת שבע, אשר הוציאה ב- 1995 את אלבומה הראשון. ב- 1997 בן ארי כתב והלחין את השיר "סאלאם" מתוך האלבום, שנחשב אז ללהיטה הגדול ביותר של הלהקה. השיר "סאלאם" תורגם לשפות וזכה לביצועים רבים בעולם. שניים מאלבומיו הגיעו למעמד אלבום זהב ואחד מהם היה מועמד לפרס אמי.

המנטור אביב גפן בחר לאחד כוחות עם עופר מאירי, מעבדומפיק מוזיקלי, פזמונאי ומלחין ישראלי. מאירי עיבד והלחיןאלבומים ושירים למוסיקאים רבים בניהם : דורי בן זאב , דוד דאור, לו הפיק שני אלבומים , נורית גלרון ,עפרה חזה , דנה ברגר , קורין אלאל , להקת מוניקה סקס ועוד.

בשנת 2005 הפיק מאירי את האלבום של ההרכב "מטרופולין", אשר אותו גם הקים. האלבום זכה להצלחה רבה . עוד ב2005,מאירי הפיק במשותף עם אביב גפן את אלבומו ה 11 של גפן,"עם הזמן" ובשנת 2008, בהפקה משותפת של עופר מאירי ואביב גפן, יצא אלבומה של הזמרת אלכס. כמו כן, לאורך השנים,מאירי הלחין אין ספור ג'ינג'לים מוכרים ואהובים, והוא נחשב ליוצר מוכשר בעל עשייה מוסיקלית פורייה וענפה .

המנטורים מלהקת "משינה", יובל בנאי ושלומי ברכה, יאחדו כוחות עם הזמרת אפרת גוש שאלבומה הראשון, "אפרת גוש", יצא ב- 2005 ומאז היא נחשבת לאחת הזמרות המובילות בארץ. בצעירותה העריצה הזמרת את להקת משינה, ולימים אף שיתפה פעולה עם שלומי ברכה ואירחה אותו באחת מהופעותיה.

הפרס הגדול לזוכה העונה השנה השנייה של The Voice:

The Voice ישראל יוצאת לדרך כאשר ארבעת המתמודדים אשר יגיעו לשלב הגמר יזכו להפקת סינגל מקורי על ידי חברת הליקון יוניברסל. בעונה זו המנטורים יהיו שותפים לכתיבת והפקת הסינגלים.

ומי יהיה המנטור שאימן את המתמודד עד הניצחון? המנצח הגדול של The Voice יזכה בחוזה הקלטות בחברת הליקוןיוניברסל בשווי מאות אלפי שקלים!!!

הצוות המקצועי של העונה השניה כולל את פיטר רוט, זמר, מוסיקאי, מפיק ,מעבד וחבר להקת מוניקה סקס, אחראי על אינספור הפקות מוסיקאליות ואחראי על כמה מן הלהיטים הגדולים ביותר בפנתיאון המוסיקה הישראלית.

בין האומנים שאיתם עבד במהלך השנים שמות גדולים כגון: אריק איינשטיין, ברי סחרוף, יהודית רביץ, שלום חנוך, יזהר אשדות, הראל סקעת, רמי פורטיס, אביתר בנאי ומאור כהן שאיתו עובד צמוד בשנים האחרונות . משנת 2007 ועד היום מנגן רוט עם שלמה ארצי בהופעות כנגן גיטרה באס.
טל פורר, מפיק מוזיקלי, מעבד ונגן (מלווה את שלמה ארצי על קלידים מזה כ-7 שנים), אשר אחראי על הפקת אלבומים ושירים לאומנים רבים ובהם גם שלומי שבת, שלמה ארצי, ריטה, מאיה בוסקילה ועוד. פורר כתב את המוסיקה לסדרת הילדים המצליחה "החצויה" ובשנים האחרונות הוא המפיק המוסיקלי והמעבד של הפקת הענק כמו גם פסטיגלים. פורר שימש כמפיק המוזיקאליבעונה הראשונה של The Voice ישראל .

העונה הראשונה של The Voice התאפיינה בפעילות רחבה בדיגיטל. בין אם באתר רשת ובפייסבוק ובין אם באימוץ הטוויטר ככלי משמעותי להפיכת הקשר עם המנטורים לנגיש ובלתי אמצעי. גם העונה השנייה תביא עמה חידושים בתחום הדיגיטל, החל מהשקתו של הומפייג' חדש לאתר Reshet.tv, אפליקציה חדשה לסלולר, למכשירי אנדרואיד ואפליקציה ייעודית לאייפד. היוזרים יוכלו לראות בשידור חי את התוכנית מכל מקום בו הם נמצאים בחינם!.
במהלך העונה הראשונה ערוץ היוטיוב של "דה ווייס" היה לערוץהכי נצפה בישראל, עם 50 מיליון צפיות.
גם בעונה זו "מצעד היוטיוב" יעדכן על הביצועים הנצפים ביותר לבחירת הגולשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן