כבוד עולמי: דודו אהרון זכה בפרס זמר השנה בטקס בניו יורק שישודר לייב ל-50 מדינות בעולם!

שווה לייק: הכוכבים בישראל עושים את זה בגדול – הזמר דודו אהרון זכה בפרס 'אמן השנה'בטקס המוסיקה הנחשב "The Big Apple Music Awards" שייערך בניו יורק, ארה"ב 2/12/2012. כבוד!

הזמר דודו אהרון שכיכב בשנה שעברה ב"חי בלה לה לנד" יקבל את פרס על הבמה המדוברת בטקס המיוחד ויבצע נאמבר שיועבר בשידור חי ב 50 מדינות בעולם !

אהרון שאחראי לשרשרת להיטי ענק: 'לא מוותר', 'תגידו לה', 'כסף ואלכוהול', 'בחור רגיש', 'את אשתי', 'ביוטיפול', 'לא דומה', ועוד רבים… אשר לפי מנהל יחסי הציבור שלו שברו שיאי הורדת בסלולר, הגיעו לכ– 65 מליון צפיות ביו טיוב והפכו ללהיטי הרדיו הכי גדולים בתקופה האחרונה, דודו אהרון הוא אחד מבין 5 האמנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בשנת 2012 עפ"י מדיה פורסט עם למעלה מ 10,000 השמעות

הטקס המדובר מועבר בשידור חי בלמעלה מ 50 מדינות בעולם ! ודודו אהרון נבחר ע"י צוות שיפוט שמורכב מעיתונאים, אנשי מוזיקה, מפיקים, בלוגרים – מיטב תעשיית המוסיקה בארה"ב לקבל את הפרס כאמן השנה של 2012, והתבקש ע"י המארגנים גם לבצע נאמבר על הבמה.

בסוף נובמבר יטוס דודו אהרון לארה"ב ישר אל השטיח האדום לקבל את הפרס הנחשב שהוא עוד הישג אדיר לזמר והיוצר שממשיך לצעוד קדימה, להמציא את עצמו מחדש, להוביל את שוק המוסיקה ואת הז'אנר הים תיכוני קדימה.

דודו אהרון מסר בתגובה: "מאוד התרגשתי לשמוע על ההישג החשוב הזה, שהוא עוד רגע משמח בקריירה שלי. היתה לי שנה מדהימה וזו מתנה נפלאה עבורי. אני רוצה להודות לקהל המדהים שלי שהולך איתי דרך ארוכה, הם הזכייה האמתית מבחינתי. עדיין לא החלטתי איזה שיר אבצע בטקס, אבל אני מבטיח לייצג את המדינה בכבוד ולפתוח את הדלת לעוד אמנים ויוצרים צעירים ומבטיחים, ולהביא את הקולות והצלילים של ישראל ללב הקונצנזוס העולמי."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן