פרסום ראשון: איומים על חייה של דנה דור מ"דה וויס"

פרסום ראשון: דנה דור, המתמודדת הערבייה  ב"דה וויס" הודחה אמש מהתחרות אבל מאחורי הקלעים היא סובלת מאיומים חריפים על חייה – האם נחצה הגבול? 

למערכת omriTV.co.il נודע כי דנה דור, המתמודדת הערבייה שהודחה אמש (רביעי) בשלב רבע הגמר של תחרות מוזיקה המדוברת של "רשת" דה-וויס סובלת מאיומים חריפים וקשים , בטוקבקים ובדפי הפייסבוק, ואפילו בהודעת אס.אמ.אס בטלפון שלה "אנחנו נטפל בך".

בנוסף כפי שניתן לראות בצילום המסך, שכוללים רמיזות לאלימות וגזענות מאיימת. חלק מהטוקבקים: "אמן יפול לך טיל על הראש",  "מגיע לך למות לא להשתתף בריאליטי"

למרות שדור היתה אמורה לחייך בדרכה אל התהילה, מקורבים לה מוסרים כי זו אחת התקופות הקשות בחייה, לפני הדחתה מהתחרות היא ביקשה כמה פעמים לפרוש מהתוכנית, אך בגלל שכנועי ההפקה, מושג שהולך ונעשה מפוקפק יותר ויותר, היא המשיכה בתחרות.

כנראה שההפקה לא מוטרדת מהאיומים ומהאווירה הציבורית הקשה שהופכת את תחרות הבידור התמימה לסיפור קשה ומכאיב עבור עוד בחורה צעירה עם חלום הצלחה, אולי מעט מופרז מדי. דנה, אולי המתמודדת המושמצת ביותר בתחרות הלא ממש הוגנת מלכתחילה, זוכה לאורך השלבים האחרונים בתוכנית לעוד ועוד קולות שטוענים שהיא הושמה באופן מלאכותי בגלל האינטרסים המאולצים של הפקת התוכנית.

בפרק השידורים החיים של דה וויס הודחה המתמודדת סיוון טלמור, בת העשירים המוכשרת, לטובת דור, ההשמצות הגיעו לשיאן וסיון עצמה החליטה לצאת להגנתה של דנה ורשמה בדף הפייסבוק האישי שלה את הסטטוס הבא:

"אני חושבת שדנה היא ילדה מדהימה, והכתפים הקטנות שלה לא רחבות מספיק בשביל להחזיק את כל מה שמפילים עליה. רדו ממנה. בבקשה. זה לא קשור אליה, ולא מגיע לה כל העילהום הזה. אלו דברים שגדולים מאיתנו, גדולים ממני וממנה.. דנה, את יקרה לי. תחייכי, ותוכיחי לכולם שאת פשוט ילדה קסם."

וכעת נראה שקהל התוכנית המסור מצא לו שעיר לעזאזל , שיחפה על חטאי ההפקה הזו, והפקות הריאליטי בפריים-טיים בכלל. אביב גפן, לעומת דנה, לא ממש מדיר שינה בלילות ודף הטוויטר שלו מלא כתמיד בהערות ציניות וחדות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן