האח הגדול תובע מסער שיינפיין 3 מיליון שקל

פרשת הכדורים הפסיכיאטרים מסרבת לרדת מהכותרות: קופרמן הפקות וקשת תובעים מסער שיינפיין שלושה מיליון שקלים

לאנשי 'קשת' ולחברת ההפקות "קופרמן הפקות", מפיקת "האח הגדול", נמאס מפרשת סער שינפיין. בגלל הפרסום הרע והנזק שנגרם לתוכנית ולמותג החליטו כי תוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגדית על סך שלושה מיליון שקלים נגד סער שיינפיין, בטענה כי היה "הגורם המניע לפרסומים המהווים הוצאת דיבתה של התובעת".

אגב, תביעתו של שינפיין תוגש גם מחר לבית המשפט התביעה של שיינפין נגד התוכנית עומדת על 2.5 מיליון שקלים.

אתמול (רביעי) זומנה זכיינית ערוץ 2, קשת אשר משדרת את "האח הגדול" לדיון דחוף בפרשה בפני מועצת הכבלים והלוויין, אשר הודיעה כי בכוונתה לגבש כללי אתיקה חדשים להשתתפות בתכניות ריאליטי בעקבות הפרשה. גם משרד הבריאות והרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הודיעו על התערבותם, ואיגוד הפסיכיאטרים בישראל נדרש גם הוא להעביר את חוות-דעתו.

בתביעה תטען קופרמן הפקות כי "שיינפיין היה הכוח המניע של סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות, שהתפרסמו בכלי תקשורת רבים ובראשם בעיתון 'ידיעות אחרונות', במסגרתן נטען כי התובעת, המשמשת מפיקה של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול', סיפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם, והכווינה את התנהגותם של אותם מתמודדים אשר הפכו להיות 'בובות' בידה העושות את רצון ההפקה".

בחברה יטענו כי דברי סער כוזבים, וכי "בחלוף שנתיים ימים לאחר סיום העונה בה השתתף, ולאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש". התביעה תוגש באמצעות עו"ד רקפת פלד, עו"ד חגית תמיר ועו"ד אפרת רוזנר ממשרד גולדפרב זליגמן ושות'.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן