אסי עזר הותקף: "מה אתה הולך עם בחורות י'קוקסינל"

מנחה "האח הגדול" הותקף בהומופוביה לראשונה בחיו – "מה אתה הולך עם בחורות י'קוקסינל" זה מה שצעק בחור בגן מאיר לעבר אסי עזר כשטייל עם אמא שלו.

ככה פרסם אסי עזר בטווויטר: "שבת בצהריים אמא שלי באה לבקר אותי. ירדנו ביחד לגן מאיר, עשינו סיבוב עם הכלב, הראתי לה את המרכז הגאה. ביציאה מהגן שכב גבר על הרצפה, יתכן והיה נרקומן למרות שיתכן שלא. הוא הסתכל עלי שבת בצהריים.

הסתכלתי עליו וחייכתי. ואז הוא צעק לעברי "קוקסינל" ואז שוב "מה אתה הולך עם בחורות י'קוקסינל". אמרתי לו "זו אמא שלי" הוא אמר "מסכנה". השתתקתי. "התביישתי נורא. בעיקר בשבילה. בפעם הראשונה שמישהו תוקף אותי ככה בפומבי, דווקא היא צריכה להיות שם. עכשיו היא לא תישן שבועיים."

אחרי מספרי שניות צייץ אסי: "נראה לי שהשנה אנחה את מצעד הגאווה התביישתי נורא. בעיקר בשבילה" ולא שכח להגיד: "אם ירצו בי כמובן…"

העוקבים בטוויטר והחברים מהתעשייה לא נשארו אדישים לציוץ, ליהיא גרינר צייצה חזרה: "OMG ממש עצוב לי לקורא את זה" סתיו שפיר (מחאת הדיור) צייצה לאסי על הרעיון שהוא ינחה את מצעד הגאווה: "נשמע כמו רעיון מצוין"

בנימה אישית בתור הומו מוצהר, אני אוסיף ציוץ מהטוויטר שלי: "הומופוביה היא דבר נוראי, שפוגע בעיקר בנפשות הצעירות של בני נוער שעדין לא יודעים איך להתמודד מול העולם הגדול. תנו לכל אדם לחיות את החיים שלו ותתעסקו בעצמכם" @omriTV

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן