מקורבת לכוכב המירוץ למיליון "אלכס בסדר, מעלילים עליו עלילה"

0404
כוכב "המירוץ למיליון", אלכס עמר מתמודד בשבועות האחרונים עם פרסומים לא פשוטים על שימוש בסמים ואף על סחיטה ואיומים על האקסית שלו. פורטל עומרי חיון דיבר עם מקרובת של אלכס עמר שאמרה "מעלילים עליו עלילה, היא ניצלה את הטוב לב שלו"

הצמד הכי מצחיק על המסך: ג'וזי ואלכס עמר שמשתתפים בעונה החדשה של "המירוץ למיליון" מצאו עצמכם בשבועות האחרונים מככבים במספר פרשות. הצד היותר מסתבך הוא אלכס עמר. שלפני מספר שבועות פורסם שהוא התמכר לסמים ואף אושפז בבית החולים. בזכיינית "רשת" חשפו שמדובר בתרגיל ואלכס בכלל אושפז בגלל מחלה.

אתמול פורסם ב"ערב טוב עם גיא פינס" שבת זוגו לשעבר של אלכס עמר תבע אותו באשמת סחיטה ופגיעה בפרטיות ובשמה טוב. עוד סיפרה שכוכב הריאליטי הפיץ סרטונים ותמונות חושפניות שלה לחברים משותפים. האקסית לא עצרה שם וטענה שעמר ניסה לסחוט אותה כדי שהיא תישאר לצדו. בימים אלו השניים נמצאים בהליך משפטי שהחל בפברואר 2016, לאחר שהסרטונים הופצו על ידי עמר.

55554

למערכת פורטל עומרי חיון אמרה קורבה של אלכס עמר "יש אנשים שיש להם מטרות נסתרות, התביעה לא סתם דלפה לתקשורת והנסיון להשמיץ את אלכס שרק רצה ללכת ל"מירוץ למיליון" בגלל אינטרסים מעציבה אותי מאד" עוד הוסיפה המקורבת "אלכס בן אדם טוב עם חיים לא קלים, הסיפור עם האקסית פוגע בו מאד ולא באמת ברור מה קרה במערכת יחסים המוזרה הזאת, אני יודעת שהיא ניצלה את הטוב לב שלו"

אתמול אמרו ב"רשת": "אלכס בהגינותו עדכן אותנו בדבר סכסוך על רקע רומנטי שבינו לבינה. לא ידענו על קיומו של כתב אישום. ככל שישנו כזה, בית המשפט יאמר את דבריו ואין בכוונתנו להתייחס לדברים שנעשו לכאורה טרם התכנית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן