שי חי כמעט פגש את רחלי רוטנר "אני שונאת אותו"

ShowImage
מה הייתם עושים אם הייתם נקלעים לסיטואציה בה האויב המושבע שלכם נמצא בחדר הסמוך אליכם? רחלי רוטנר, העיתונאית הידועה בשנאתה המופגנת כלפי שי חי, זועקת לעזרה.

מי שעוקב אחרי הכותרות לא יכול היה לפספס את עמדתה האישית של רוטנר בכל הקשור לשי חי בתקופה ששודרה העונה האחרונה של "האח הגדול". דעותיה היו כל כך מנוגדות לאלה של שי חי, שהדבר אפילו הוביל אותה להסתנן לאירוע המעריצים של שי חי (יש מי שיקראו לעצמם "צבא האמת של שי חי") במסווה של אוהדת שרופה. רחלי השקיעה ואף הכינה לעצמה את ערכת ההסוואה המושלמת: חולצה עם הדפס תמונה של שי חי בצירוף לבבות אדומים ואוהבים, ופתקים עם מסרים סמויים שטרחה לפזר ברחבי מקום האירוע, שאומרים: "צבא האויבים של שי חי היה פה".

אפשר לומר שבמקרה הזה ההר בא למוחמד, ואז מוחמד הביא את עצמו אל ההר. לפני כשעה פרסמה רחלי סטטוס בפרופיל הפייסבוק שלה, שמתאר את המצב אליו היא נקלעה – "שי חי פה בחדר לידי", ופנתה לחברי הפייסבוק בקריאת עזרה: "איך אני אמורה להתנהג כשהאדם שאני הכי שונאת בעולם נמצאת חדר לידי?". התגובות לא איחרו לבוא, ובהמשך רחלי אף צירפה תמונה של שי חי שצילמה מהחלון, ודיווחה: "נראה זחוח כהרגלו".

ipp

רוטנר, שקיבלה הזדמנות פז מאלוהים (או משי חי) להוציא את כל מה שישב על ליבה מאז ששודרה העונה, התאכזבה מעצמה: "אוף, בתקופת האח הגדול היה לי מלא מה להגיד לו על כמה שאני שונאת אותו ועכשיו אני לא זוכרת בכלל מה הוא עשה ואיך להגיד לו". כנראה שהזמן בכל זאת מרפא הכל, כמו שאומרים.

בסופו של דבר, חזרה בה מהפוסט שפרסמה, והחליטה להסיר אותו. כששאלנו את רחלי מה הביא אותה לגנוז את הפוסט, היא מסרה בתגובה: "סולידריות תאגידית". 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן