אדל בספלוב יוצאת נגד טהוניה רובל

00
אחרי הסכסוך הארוך של טהוניה רובל ועדי שילון במסגרת צילומי הסדרה "היחידה", לטהוניה יש ריב חדש להתעסק בו: אדל בספלוב צפתה בפרק האחרון של "היחידה" ויש לה הרבה מה לומר לטהוניה

בדיוק לפני חודש העם אמר את דברו והתלונן בפני הפקת "היחידה" על אלימות יתר.וזמן מסך לא פרופורציונלי ל"Cat Fight" המשעמם של עדי שילון וטהוניה רובל. אז כדי להוסיף אש למדורה, יש מי שידאג ויגוון בשבילנו. בספלוב צפתה אתמול בפרק של "היחידה", לא יכלה להתעלם מהדברים שאמרה עליה טהוניה, ופרסמה פוסט בפרופיל הפייסבוק שלה בלי לציין שמות: "אנשים שמשתמשים בקללות זה אנשים שהם פשוט תת רמה אנשים שקוראים לי מפגרנת או סתומה שאין לה שכל לא יודעים מה עומד מאחורי המילים שלהם מזל שיש אחד שמחליט והוא אלוהים".

13227090_10201823294780856_2032670094277581050_n[1]

עוד היא מוסיפה לצד התמונה עם החברה שילון: "יש אנשים שנכנסים לך לחיים בלי שביקשת כנראה שאלוהים מתכנן לך תוכניות אחרות אחרי שצפיתי בפרק 6 של היחידה הבנתי הבנתי שמצאתי חברת אמת וכמה היא טובה אין לכם מושג"

אדל
צילום: אור גפן

ואם המסר לא היה ברור מספיק, היא מחדדת: "איזה מזל יש לי שיש לי ערכים שונים מכמה אנשים שהיו שם אני חושבת שלא רק שאני בן אדם חכם מאוד ולא כי למדתי באוניברסיטה ולא כי עשיתי תואר כי התואר הכי טוב הוא החיים אולי החיים ביגרו אותי אבל הנסיון חיים שיש לי לא יכול להתקרב לאנשים שטוענים שאני ללא שכל… מה שאני עברתי הרבה אנשים לא עברו. גאה בעצמי, גאה בחברה שלי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן