פרודים: כוכבי "המירוץ למיליון" חוגגים את הרווקות


שני הפרודים הטריים והחתיכים, יוצאי "המירוץ למיליון" רז זלצרמן ואדריאנו חאובל, יצאו להתאוורר ממאורת הפרידה החשוכה והגיעו אמש להשקה של סרט חדש, במקביל מונדה פירסמה תמונות חושפנית ואלכסה כרגיל משתפזת.

אנחנו חייבים להודות שכשצפינו בפרק הבכורה של העונה החדשה של "המירוץ למיליון", לא יכולנו להתעלם מהדמיון בין הטייפקאסט שאליו לוהקו בעונה הקודמת אלכסה דול ורז זלצרמן, לבין מונדה קנצפולסקי ואדריאנו חאובל מהעונה הנוכחית, או כמו שחבריהם למירוץ כינו אותם – "זוג המלאכים הלבנים". גם זוכת העונה הקודמת, שני אלון, הודתה בראיון לפורטל עומרי חיון כי בניגוד לזוג ה"דביק" שהיו לה מעט טאקלים איתו בעונה שהשתתפה בה, את זוג ה"דביק" החדש היא דווקא מחבבת מאוד.

אלכסה2

מסתבר שהדמיון בין שני הזוגות הרומנטיים והפוטוגניים להחריד, ממש לא מסתיים בזה. מעבר לכך שארבעת המתמודדים עברו את אותה חוויה משוגעת ובלתי מוסברת שנקראת "המירוץ למיליון", שני הזוגות המבטיחים קיפלו את החבילה לפני כחודש בלבד, בטיימינג כמעט מתואם להפליא. כנראה ששני הגברברים בהחלט זיהו את פוטנציאל ההזדהות אחד עם השני כי נראה שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה.

אלכסה

בהמשך לשלב שיתוף התמונות כאמצעי להתגברות על הפרידה, שאותו אנחנו מכנים "אני עם חברים וכיף לי", שמנו לב שהארבעה מעלים לרשתות החברתיות תמונות בקצב מסחרר. בזמן ששתי הבלונדיניות החטובות והפרודות מוציאות לנו את העיניים עם תמונות בביקיני, רז ואדריאנו בילו אתמול בהשקה חגיגית לסרט "ברש", שמספר את סיפור התאהובתן של שתי נערות בנות 17. אדריאנו העלה את התמונה ברכב וכתב: "לקחתי את פחי לראות סרט".

13435467_10154255980925859_6676940315046887107_n

בסוף עוד נחשוב שמדובר בדייט, או חלילה בתרגיל למטרת יחסי ציבור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן