אסי עזר ואלברט אסקולה התחתנו: התמונות שעוד לא ראיתם

2162919-5[1]
עכשיו זה רשמי, אסי עזר ואלברט אסקולה הם בעל ובעל. אספנו לכם את כל התמונות והאיחולים מהחברים המרוגשים, ביניהם רן תלם מ"קשת" עם וידאו שלא השאיר ברירה לארז טל אלא לברך ולהסביר למה הבריז מהחתונה המדוברת.

בשבת בצהריים נערכה החתונה הגאה והצבעונית אי שם בברצלונה, עם כל החברים הטובים של הזוג שהשקיעו מאמצים וכספים (300 יורו לפי מה שארז טל טוען), את רובם אתם מכירים: מיה דגן, יעל גולדמן, יואב ומיכל צפיר, אסף אטדגי מ"הכוכב הבא" ואיך לא – החברה הכי טובה שאין דבר יותר חשוב בחתונה מאשר 'להיות איתה' – רותם סלע, שלא חוסכת בברכות:

2162921-5[1]

"החבר הכי טוב שלי התחתן. ישבתי בחופה והסתכלתי עליו ועל אלברט חוגגים את האהבה שלהם, נרגשים, גאים והרגשתי ניצחון. הרגשתי ניצחון על כל ההומופובים, על כל השונאים, על כל חסרי הסובלנות ,על כל אלו שחושבים שמוסד הנישואין הוא בחזקה שלהם בלבד. והתרגשתי כל כך. התרגשתי לראות באיזה קלות אפשר לאהוב ואפשר לחבק ואפשר לאמץ ולטפח גם את מה ומי שלא בדיוק כמוך. ודווקא בתקופה המסריחה הזו, של הפיגועים, הטרור ,הגזענות וחוסר הסובלנות ביננו, החתונה הזו היתה קרן של אור ואופטימיות. תהיו גאים במי שאתם! תלכו עם הלב שלכם ואל תתנו לאף אדם חשוך לומר לכם מה אתם לא יכולים לעשות. תאהבו. פשוט תאהבו. זה כל כך פשוט".

2162918-5[1]

לכל השמחה והקונפטי הצטרפו גם החברים או הקולגות מהבית של "קשת" (איך שתרצו). רן תלם, סמנכ"ל התוכנית של "קשת" לשעבר צילם עבור השניים ברכה אינטימית. ארז טל לא משאיר את תלם לבד בתמונה, למרות ואולי בזכות הדרך הארוכה והלא פשוטה שעבר עם אסי, שמבוססת בעיקר על שעות ארוכות יחד בשידורים חיים בפריים טיים.

2162916-5[1]

2162917-5[1]

2162915-5[1]

לפני מספר שעות כתב אסי עזר את הפוסט הזה בעמוד הפייסבוק שלו "שובר את הלב לקרוא ולראות את התמונות של מה שקרה באורלנדו. חשבתם על זה פעם, שכל הזמן מאשימים את הקהילה הגאה שהיא חטא ונגד אלוהים ו״הסיבה״ לכל האסונות בעולם, כשבעצם הדבר היחידי שאנחנו מאמינים בו זה אהבה? אז הנה המסר שלי לכל אלה שמשתמשים באלוהים כדי להצדיק את השנאה שלהם: דעו – אלוהים איתנו! ואתם לא תנצחו אותנו, האהבה תנצח, אנחנו ננצח, נקים עוד ועוד משפחות, נחנך את ילדינו לאהבה וקבלת השונה, נתפוס עוד עמדות מפתח, נשנה מדיניות וחוקים, נגרש את כל מי ששונא ונשאף לחיים בהרמוניה. שנאה מחסלת לנו את העולם, אהבה בונה אותו. תאהבו."

5654

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן