מה חושבת זוכת "המירוץ" על העונה החדשה?

"סליחה, אני רק שאלה": תפסנו את זוכת העונה הקודמת של "המירוץ למיליון", שני אלון, לכמה שאלות שהיינו חייבים לשאול. מה גרם לה לזכות, מה עושים עם מיליון שקלים, ועל מי היא כל כך כועסת? אלון לא חוסכת מאיתנו את התשובות.

איך זה לצפות במירוץ אחרי שסיימת אותו?
"זה הזוי לראות את זה מהצד כי בעבר אף פעם לא באמת הייתי צופה בתכנית. בגלל שעברתי את המירוץ הקודם (ולקחתי אותו), אני קולטת כמה זה קשה ומבינה מה הם עוברים. אני יודעת מה קורה מאחורי הקלעים – הצופה לא מודע לכל הריבים והטירוף. היינו מגיעים בלילה למלון והייתי שואלת את עצמי מתי זה כבר יגמר, לי ולשי היו ערימות של מריבות אחד עם השני."

היא נזכרת בעונה הקודמת של המירוץ ומתמלאת באמוציות כאילו היא שודרה אתמול: "הכי מעצבנים אותי הטוקבקיסטים שמשתמשים ביד קלה במקלדת". שני נחלצת להגנת המתמודדים הנוכחיים, "זה לא מגיע לאף אחד. בהתחלה גם הייתי קוראת טוקבקים ונפגעת – כשלא הבינו את הקשר ביני לבין שי והיו בטוחים שאני בוגדת בבעלי. היום אני לא קוראת כלום וזה לא מזיז לי כי אני יודעת מי אני ומה אני, אבל המתמודדים שבתחילת דרכם קוראים כל טוקבק. בוא נפרגן אחד השני".

היא מוסיפה ומתעקשת לתת טיפ למתמודדים החדשים: "אל תקחו ללב את הטוקבקיסטים, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד. בסופו של דבר מי שנמצא במירוץ למיליון זה אתם. קחו את זה כחוויה ותבינו שלא משנה מה – כל עוד אתם מאמינים בעצמכם – השאר לא מעניין".

הרייטינג והצופים מרמזים על עונה קצת משעממת לא?

-"זו אחלה עונה! לדעתי נתחיל לראות אקשן ממש עוד מעט. זו רק ההתחלה, הם רק מבינים לאן נכנסנו ותכף יקלטו שמדובר בפאקינג תחרות על מיליון שקל".

מי הזוג המועדף עלייך?

-"אני ממש אוהבת את הגיסות, הן מצחיקות אותי בטירוף, חבל על הזמן. כל פעם כשהן עוברות הן לא מבינות למה. אני לא יודעת אם הן יגיעו עד הסוף, אבל הן חמודות".

בדיעבד, מה את חושבת שעזר לכם לזכות?

-"אף פעם לא שמו לנו "עצור". בואי נהיה אמיתיות, זו אסטרטגיה. את אומרת לעצמך 'אוקיי,בהתחלה לא אראה שאני יודעת להיות חזקה, לא אגיע ראשונה, אף אחד לא ישים עלינו עין ויחשוב שאנחנו זוג חזק', ואת מי תרצה להעיף? את החזקים.

טוב, זה עבד לכם. אז מה עושים עם מיליון שקל בבנק?

-"את חלקי בזכייה שמרתי לבית וגם כיסיתי בעזרתו את המינוס. זה כאב, אבל Welcome to Israel."

אז איך את מתפקדת כאמא טרייה?

-"קודם כל, עברתי לידה לא פשוטה בכלל. אחרי 17 שעות בחדר לידה,עברתי לניתוח קיסרי, התאשפזתי ולא ראיתי את בני שנלקח לפגיה. זה אולי נראה ורוד, נוצץ, וכל הזמן רואים במדורי הרכילות "היא ילדה, תראו איזה גזרה…" אבל לא היה לי קל בשיט וממש לא חזרתי לגזרת ה-"90 60 90". מכאן נולד הצורך שלי שיהיה מקום לאמהות חדשות שעוברות קשיים כמוני – להתייעץ, לשאול, לקבל תמיכה וגם מתנות, אז פתחתי את קבוצת הפייסבוק 'NewMom'. אני בעצמי לוקחת חלק פעיל בקבוצה, משתפת בסיפור האישי שלי (וגם בתמונות סימני המתיחה החדשים). אני אמיתית, והאמהות מתחברות לזה". עוד לפני שהיא מסיימת את המשפט, שני מנסה למנוע את האסון הבא ותופסת מיד את בנה בן השבעה חודשים- "לא, לא, לא אוכלים נייר טואלט, רום!!!".

חושפת את הגזרה החדשה
חושפת את הגזרה החדשה בחתונה של הגיסה

בתור התחלה לחזון הגדול והייחודי שמתחיל לצאת לפועל, ב-1.7.16 ייערך פסטיבל גדול ומפנק ששני אירגנה יחד עם צוות הפקה ייעודי עבור קבוצת האמהות והקהל הרחב, אליו יגיעו גם צמד הגיסות מהמירוץ וזוגות נוספים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן