שרון הולצמן מואשם שזייף את מותו בשנית בפיגוע בתל אביב


השמועה שחצתה את הגבולות, בישרה אתמול בערב ברחבי הרשתות החברתיות כי שרון הולצמן (להקת "אבטיפוס", שיר הפתיחה של "מסודרים") נרצח בפיגוע אתמול בערב בתל-אביב. הולצמן מתייחס לדברים בנסין להפריך את השמועה: "לא זייפתי את מותי".

אתמול עבר לילה לא פשוט על תושבי תל אביב והאזרחים שבילו באיזור שרונה מרקט כששני מחבלים תקפו במסע ירי שהתחיל את דרכו בלב מרכז הבילוי המסחרי, שרונה מרקט, ורצחו ארבעה אזרחים. בין השידורים החיים והידיעות המיידיות, התחילה להתעורר סערה גדולה סביב השמועה כי המוזיקאי שרון הולצמן נרצח באירוע המצער.

זו לא הפעם הראשונה שהשמועה הזו מתגלגלת. כבר ב-2007 מתח הולצמן את מעריציו עם ידיעה מצערת והספד שמודיע כי הוא נפטר ממנת יתר. זו הסיבה שהפעם היה חשש בקרב עיתונאים שהגיע אליהם המידע האמור, אך לא רצו להתבדות בשנית, למרות שהרשתות כבר הוצפו ב"הספדים" וירטואליים החל מחברים קרובים ששיתפו בצילומי מסך משיחת הווטסאפ החד צדדית עם הולצמן שלא עונה ברגע האירוע המפחיד ("יא בן זונה תענה, אני עם דמעות פה"), דרך חיזוקי השמועה ממכרים שונים וקולגות שסיפרו שרק לאחרונה עבדו עם שרון, ומצער אותם לשמוע על האירוע, והרשת עוד רועשת וגועשת.

הכג

היום שרון לומד מטעויות העבר וממהר להתייחס לשמועה: "לא – לא זייפתי את מותי. עשיתי את זה פעם אחת, וזה הספיק לי לכל החיים. ממש לא מגניב". שרון שדאג להגיש תלונה למשטרה נגד מפיץ השמועה, הצטער בפני המודאגים: "מצטער שלא יכולתי לענות למבול הטלפונים", ועוד מוסיף "משתתף בצער המשפחות השכולות ומתפלל להחלמת הפצועים".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן