האם העונה השמינית של "האח הגדול" תהיה עונת אולסטאר?

1_6
העונה השביעית של "האח הגדול" אמנם הסתיימה רק לפני שלושה חודשים, אבל במשרדים של "קשת" כבר עובדים במרץ על העונה החדשה והאחרונה ושוקלים שינויים מרעננים באופיה, לפני שתעבור לזכיינית "רשת". אז איך תראה "האח הגדול" במתכונת החדשה?

העונה הבאה של "האח הגדול" ככל הנראה תחתום את סופה של התכנית כחלק ממשפחת "קשת". כפי שפורסם בפורטל עומרי חיון, עורך "הישרדות" רועי סטריקובסקי צפוי להפוך ל"האח הגדול" בגרסה המחודשת של הריאליטי וכבר מחפשים לוקיישן חדש לווילה – בראשון לציון או פתח-תקווה.

עם זאת, בימים אלה סימן שאלה גדול מציף את שולחנות "קשת" וגם "רשת". לשתיהן לא ברור איך תראה המשך דרכה של "האח הגדול" – אפילו נבחנת אפשרות של שיתוף פעולה או מיזוג בין שתי זכייניות הענק. זו הסיבה שב"קשת" לא מתכוונים לפספס אף רגע של זמן מסך וכבר עכשיו מתכננים לעלות עונה שמינית ואחרונה של "האח הגדול" עוד לפני תום שנת 2016, כאמור – לפני המעבר המדובר ל"רשת". בסוף העונה השמינית המעבר של התוכנית יביא לעזיבתם של מנחי התוכנית ארז טל וקורין גדעון שעובדים ב"קשת" וגם לעזיבתו של עורך התוכנית מאז 2008 – יורם זק.

נראה ש"קשת" מרכזת את מיטב המוחות היצירתיים כדי לנצלת את הבמה וליצור עונה חדשה, שונה ומעניינת, מאחר והזכיינית שוקלת ללהק לעונה הנוכחית חצי מתמודדי עבר מהעונות הקודמות, וחצי מתמודדים אנונימיים. לעונה שתארך כ-3 וחצי חודשים.

עע

בנוסף, כנראה שהמהלהקים מסיקים מסקנות מעונות קודמות ועושים שיקולים בהתאם, כיוון שבמצעד הגאווה שהתקיים בסוף השבוע האחרון בתל-אביב (וסוקר בערוץ 24 על-ידי ברק אדרי, הזוכה במקום השני בעונה האחרונה), הם הסתובבו בין הקהל הגדול וניסו לצוד גברים הומוסקסואליים שירצו להגיע לאודישן לעונה החדשה. אז יש מצב שאור תצטרך לראות את שי-חי שוב בבית האח הגדול? מה הסיכוי שנזכה לראות עינב בובליל צועדת שוב במדרגות בית "האח הגדול"? מי יודע? פעם שלישית גלידה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן