איציק כרסנטי "עברתי התקף לב וצינתור"

235643
זאב זאב: איציק כרסנטי אושפז ברביעי האחרון בבית החולים אחרי שעבר אירוע לב – אנשי יחסי הציבור שלו הפיצו את התמונה שלו באמבולנס מה שגרר גל שמועות על פרובוקציה חדשה של כרסנטי "ברגעים אלו אני יוצא מבית החולים רמב"ם, לא ידעתי שכל כך הרבה אנשים למדו רפואה בישראל או ברומניה, כמו שדרני טלויזיה, פנליסטים בתכניות בוקר, וכתבים במדיה האלקטרונית"

"שבת שלום חברים,כנראה שהמצלמות אוהבות אותי מכל הזוויות, אז צילמו אותי עד למעמקי הלב. אני אחרי צינתור-חזק ואיתן ווחוזר לאיתני. ברגעים אלו אני יוצא מבית החולים רמב"ם, לא ידעתי שכל כך הרבה אנשים למדו רפואה בישראל או ברומניה,כמו שדרני טלויזיה,פנליסטים בתכניות בוקר, וכתבים במדיה האלקטרונית, שידעו לתת לי דיאגנוזה "מדויקת" באשר למצבי הבריאותי וקבעו שקבלתי התקף חרדה. ראיתי תמונה ש'פיקח' אחד, שרצה לתפוס טרמפ עליי ויצא פיתה, ממשרד פרסום תל אביבי ידוע העלה לרשת בו השווה אותי ואת חבריי להיטלר בעודנו עומדים על המרפסת."

2117437-5

בהמשך הפוסט כותב איציק "בהגדה של פסח נאמר 'מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?הלילה הזה הלילה הזה כולנו מסובין',כולנו מסובין לחשוב על כוחה של שנאת חינם,וצרות עין בלתי נסבלת של "אנשים" ממורמרים אחוזי דיבוק קנאה. אני חי,בועט ונושם ומתכוון להישאר פה עוד הרבה זמן,ולא אני לא מתכוון להתנצל על כך,כי אין לי על מה. אני רוצה להודות לצוות המופלא של בית החולים רמב"ם בניצוחו של פרופ.רפי ביאר הכל יכול,להודות לצוות הכל כך אנושי ומקצועי של מחלקת קרדיולוגיה,להודות לצוות קרדיולוגיה פולשנית,ולכל העוסקים במלאכה מקטן ועד גדול. תודה ענקית לכם אנשים יקרים ומדהימים על האהבה הרבה שהרעפתם עליי,תודה למי שבא לבקר,לאהוב,לחבק, ולתמוך. תודה על הכל. וזה האיש הכל יכול-מנהל הקריה הרפואית לבריאות האדם, פרופ' רפי ביאר,על רקע מכון הלב ההולך ונבנה.סכמנו שאעשה הכל להשיג תרומות להשלמת פרוייקט מכון הלב,כדי שהבטיח בריאות תקינה לרווחת התושבים."

12938230_10154101792969581_5491186963714725770_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן