שי חי ותניה גרבר נפרדו? השמועה שמציפה את פייסבוק

3333
ויוורס שמופץ ברשת "פייסבוק" מודיע באכזריות "שי חי זרק את תניה גרבר" אלפי פרופלים בפייסבוק נדבקו בויוורס. לפורטל עומרי חיון הגיעו מאות פניות מגולשים מודאגים, אז לא – תניה ושי חי ממש לא נפרדנו. ולכן ילדים אסור לכם לגלוש בשום אתר שהוא לא פורטל עומרי חיון.

גם אתם נתקלתם בימים האחרונים בכותרת דרמטית בפייסבוק המבשרת על פרידה של שי חי וזוגתו תניה גרבר? ההודעה מתפרסמת בפייסבוק תחת הכותרת "איך הוא עשה לה את זה?". לפורטל נודע שמדובר בויוורס שתפס בסוף השבוע אלפי חשבונות פייסבוק, והוא מפיץ עצמו לבד. מאות הודעות נשלחו למייל הצהוב של הפורטל בדאגה רבה לזוגיות של משתתפי "האח הגדול". אז למי שדאג, גרבר וחי ממש לא נפרדו ומדובר בשמועה בלבד. לפורטל נודע ששי ותניה שוקלים להבריז מגמר "האח הגדול" שישודר ביום רביעי.

0404

מוקדם יותר פרסמנו שתניה ברגר תקפה את התקשורת וכתבה "אני קמה בבוקר לתסכול נוסף. איך יתכן שגם הפעם התקשורת בוחרת להאשים את שי במשהו שלא עשה?! למי שלא יודע: מיד לאחר יציאתה של אור מבית האח הגדול, פרסם שי פוסט עם מסר ברור מאוד בו הוא מבקש מכל תומכיו לא לצאת נגד אור בשום צורה שאינה מכובדת, שכן מדובר בתכנית טלויזיה בלבד ושום דבר אינו מצדיק אלימות על כל סוגיה. חשוב לי לציין שבניגוד למה שאור טענה בראיון שלה בתכנית "אנשים"- שי בחר לכתוב את הפוסט הנ"ל על דעת עצמו ולא בהוראת אף אחד! שימו לב! שי אינו קשור לאותו אירוע שהתרחש באומן 17"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן