תניה גרבר "שי חי לא אחראי להתקפה של אור סיונוב באומן 17"

974
אלימות גם מחוץ לריאליטי – אור סיונוב, דיירת "האח הגדול" הותקפה במועדון האומן 17 בתל אביב "עליתי לדבר עם הקהל מעמדת הדי ג׳יי ומישהו מפעיל מטף ורסס את כולם" בתגובה החליטה בת הזוג של שי חי לצאת להתקפה "איך יתכן שגם הפעם התקשורת בוחרת להאשים את שי במשהו שלא עשה?"

אור סיונוב הותקפה (שישי) בתל אביב, הדיירת שהודחה התארחה בשישי האחרון ב"אריסה", מעריצים תקפו את אור ואת הקהל, המשטרה סגרה את המסיבה. בקבוצה של שי חי רשמו "כל הכבוד למעריצים שתקפו את אור" ואור עצמה כתבה בפייסבוק "לפתע קבוצה קטנה של בחורים צעירים מתמקמת בצמוד אלינו ופוצחת בקריאות ״שי חי״ מתריסות. הקבוצה מתקרבת אלי והחברים שלי נעמדים חוצץ ביננו. אני רוצה ללכת אבל החברים עומדים זקוף ואיתן ומתעקשים שאמשיך להנות. האווירה נעשית מתוחה. ואז פתאום לתוך החגיגה המושלמת הזו מגיעה המשטרה וסוגרת את המסיבה. ליותר מדי אנשים המסיבה נגמרת לפני הזמן… התנצלתי בפני המארגנים על סגירת המסיבה אך המארחים האצילים שלי הפצירו בי להרגיש בנוח והזכירו שאני לא אשמה בדבר."

בתגובה לסערה המתחדשת כתבה תניה גרבר פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלה "אני קמה בבוקר לתסכול נוסף. איך יתכן שגם הפעם התקשורת בוחרת להאשים את שי במשהו שלא עשה?! למי שלא יודע: מיד לאחר יציאתה של אור מבית האח הגדול, פרסם שי פוסט עם מסר ברור מאוד בו הוא מבקש מכל תומכיו לא לצאת נגד אור בשום צורה שאינה מכובדת, שכן מדובר בתכנית טלויזיה בלבד (!) ושום דבר אינו מצדיק אלימות על כל סוגיה. חשוב לי לציין שבניגוד למה שאור טענה בראיון שלה בתכנית "אנשים"- שי בחר לכתוב את הפוסט הנ"ל על דעת עצמו ולא בהוראת אף אחד! שימו לב! שי אינו קשור לאותו אירוע שהתרחש באומן 17! שי מגנה אלימות! מדובר באדם שהקדיש את כל חייו לקריירה של אומנות לחימה ומינף אותה לפתיחת מכון לקרטה בו הוא מחנך ילדים מגיל 5 לנהוג ע"פ ערכי שוויון ואנטי אלימות"

BB7_211215_2130_shaichai_salon_x5

עוד הוסיפה גרבר "חברים, אני פונה אליכם פעם נוספת באותו נושא. אלימות היא לא הדרך הנכונה לפתור שום בעיה. אם אתם אוהבים את שי ומעריכים אותו, המנעו ממגע כזה או אחר עם שונאיו. בסופו של יום, הדבר פוגע בשי, שכן אתרי הרכילות בוחרים להעמיס האשמות שווא על שי. אני מאוד מאוד מקווה שבקרוב התקשורת תפסיק לרכוב על שמו של שי ולעשות הכל על מנת להכפיש אותו. אע"פ שאני ארוסתו של שי, אני מדברת ממקום נייטרלי לחלוטין. כואב לי לראות את העוול שנעשה לאדם שליבו טהור. מיותר לציין שהפוסט הזה נכתב על דעת עצמי ומתוך העצבים שאני חשה כלפי אותם אנשים שבוחרים לטמון את ראשם בחול ופשוט להטיל האשמות כל כך מגונות ושגויות בבן זוגי. תודה רבה לכולם והמשך יום נעים! תני"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן