מעריצי שי חי תקפו את אור סיונוב במועדון האומן 17

4
אלימות גם מחוץ ל"האח הגדול" – קבוצת המעריצים "צבא האמת של שי חי" חגגו את ההתקפה שעברה דיירת העונה השביעית, אור סיונוב במועדון האומן 17 בתל אביב "כאשר אני עולה לדבר עם הקהל מעמדת הדי ג׳יי מישהו מפעיל מטף ורסס את כולם"

אור סיונוב הותקפה אמש (שישי) בתל אביב, לפי החשד מעריצים של שי חי מ"צבא האמת" תכננו לפוצץ את המסיבה הגדולה של ליין "האריסה" שאירח את אור סיונוב שבאה לאסוף קולות לברק אדרי. לפי מידע שנחשף המעריצים תקפו את אור ואת הקהל, המשטרה סגרה את המסיבה. בקבוצה של שי חי רשמו "כל הכבוד למעריצים שתקפו את אור"

754

בעמוד הפייסבוק כתבה אור סיונוב "חברות וחברים מייעצים לי מיום יציאתי מבית האח הגדול שמוטב להמנע כעת מיציאה אל מקומות הומים. ובכל זאת החלטתי ללכת אמש למסיבה המהממת של ליין האריסה באומן 17. היתה מסיבה מושלמת. הדי ג׳יי מדהים, הקהל מעלף, האלכוהול מצויין והקהל הכי יפה ומחבק בעולם. באנו להרים לברק, אני והחמל הפסיכי שלו מבית שמש. כל האומן היה איתנו. כאשר אני עולה לדבר עם הקהל מעמדת הדי ג׳יי ההתרגשות בשיאה. בתום הדברים מישהו מפעיל מטף. אי אפשר לנשום וכל באי המועדון באחת מפונים החוצה. חבר אהוב מוביל אותי בריצה למשרדים למעלה."

בהמשך הפוסט כתבה אור "אחרי מספר דקות ניתן לחזור פנימה והמסיבה ממשיכה. מלא צילומים וחיבוקים ונישוקים ואהבה אין סוף והכי חשוב מזכירים לכולם להצביע 1 ל 2020 ולוודא שברק זוכה בבית. לפתע קבוצה קטנה של בחורים צעירים מתמקמת בצמוד אלינו ופוצחת בקריאות ״שי חי״ מתריסות. הקבוצה מתקרבת אלי והחברים שלי נעמדים חוצץ ביננו. אני רוצה ללכת אבל החברים עומדים זקוף ואיתן ומתעקשים שאמשיך להנות. האווירה נעשית מתוחה. ואז פתאום לתוך החגיגה המושלמת הזו מגיעה המשטרה וסוגרת את המסיבה. ליותר מדי אנשים המסיבה נגמרת לפני הזמן… התנצלתי בפני המארגנים על סגירת המסיבה אך המארחים האצילים שלי הפצירו בי להרגיש בנוח והזכירו שאני לא אשמה בדבר. אז אני רוצה להודות לאנשים המדהימים שעומדים מאחורי האריסה והקהל המהמם על אירוח מושלם ומסיבה מדהימה ולהזכיר לכם שהדבר הכי הגיוני, משמח ומנחם שיכול לקרות אחרי העונה הקשה הזו ותופעות הלוואי המדאיגות שלה זה שברק אדרי יזכה. כי נצחון שלו זה נצחון של כולנו. ומגיע לטובים לנצח מדי פעם"

404040

אור סיונוב בתגובה "אני מרגישה טוב חבל לי שזה מגיע למקומות האלה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן