סערה בעקבות שיחה של עומרי בן נתן על החלפת בחורה צעירה עם אחיו

00
האם תפתח חקירת משטרה בעקבות דברים שאמר עומרי בן נתן בשידור חי? סערה חדשה ברשת סביב דברים שנאמרו בערוץ 26 "עבדנו על בחורה והתחלפו ללא ידיעתה" של האחים בן נתן. העיתונאית הדס שטייף מאשימה את האחים באונס.

שיחה בעייתית ששודרה לפני מספר שבועות ב"האח הגדול" אמר עומרי בן נתן, כי הוא ואחיו רועי שכבו עם אותה בחורה ללא ידיעתה, השיחה המדוברת מופצת בימים האחרונים ברשת ומתחילה לעורר ביקורת. כתבת הפלילים של גל"צ הדס שטייף, לקחה את הסיפור צעד קדימה והאשימה את האחים באונס. בפייסבוק כתבה שטייף כי אמא של עומרי ורועי, תת אלוף יהודית בן נתן מאיימת עליה ומאשימה אותה שהיא בעד שי חי.

בשיחה המדוברת נאמר "עומרי, עבדתם פעם על בחורה והתחלפתם?", שאל הדייר דודו כהן. בהמשך אמר עומרי "פעם היינו באילת והיא אמרה 'מה זה אתם בכלל לא דומים, אין קשר'. רק בבוקר היא הבינה שהיא התבלבלה". בעקבות הדברים פרסמה שטייף סטטוס בפייסבוק וכתבה "רבותי למי שלא מבין את המשמעות… מדובר באונס לכל דבר ועניין", כתבה שטייף בעמוד הפייסבוק שלה. "מרמה והונאה של צעירה תמימה שחשבה שהיא מקיימת יחסי מין עם אחד והתברר שהיא עושה זאת עם אחיו. זו בדיחה כשזה קורה בין תאומים שמתחלפים ביניהם בכיתת לימוד. לא כשהם נכנסים למיטה עם צעירה. זה נקרא אונס. ולא רק בגלל זה עומרי הזה אסור שיזכה באח הגדול שהפך לקטן".

רועי בן נתן, אחיו התאום של עומרי התארח בתוכניתה של איריס קול ובתגובה אמר: "להאשים אותי ואת אחי באונס, וכל ההכפשות והאישומים… עומרי סיפר איזה סיפור, בלהט הדברים, ובהלצה, על איזשהו החלפה שהחלפנו בין בחורה, שבלבלנו… הדברים נעשו כילדים בני 15-16, בלי שום אקטים מיניים, בלי שום פגיעה בכבוד האדם. אנחנו חונכנו אצל תת-אלוף במילואים, אישה, ואם יש מישהו שנותן כבוד לנשים זה עומרי ואני, ככה חונכנו", אמר התאום. "זה נכנס להכפשות והעלבות ודברים בפייסבוק. חייבים להבין שמאחורי כל דמות שם, גם אם לא מתחברים אליה, יש אנשים, יש הורים, יש אמא מבוגרת בת 70 כמעט ויש אחיינים בני 10 ו-8, שלהם באמת לא מגיע לסבול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן