נחשפו: שי חי ואיציק כרסנטי תכננו יחד את הפיצוץ האלים

0000
ארגון הטרור של שי חי לקח אחריות על הפיגוע שהתרחש אמש (שני) בבית "האח הגדול" (אין דרך אחרת לתאר את זה, מצטער) לפורטל עומרי חיון נודע ששי חי עזר לאיציק כרסנטי במכתב שהקריא לדיירים, המטרה של השניים הייתה לגרום להדחתו של עומרי בן נתן ולפוצץ את הבית.

בשעות הלילה פרסמנו לראשונה בפורטל על תקרית האלימה בשידור חי: הדייר איציק כרסנטי הגיש תלונה במשטרה נגד עומרי בן נתן, איציק חזר לבית בנווה אילן במסגרת משימת חזרת המתמודדים לתוכנית. במהלך המשימה הוא שפך מלח על קסניה בזמן שהדיירים האחרים צפו במתרחש ב"חלל הזמן" הוא תקף אותם באמירות קשות. בתגובה החליטו עומרי בן נתן, ברק אדרי, דודו כהן ושי מיקה לפרוץ לחדר המשימות ולהתעמת עם איציק ולטענתו אף לאיים על חייו. עוד נודע לפורטל שניידת משטרה הוזמנה לאתר הצילומים של הריאליטי. לפני הפיצוץ קרא איציק לדיירים "משספי גרונות". המתמודדים שי מיקה יפרח וברק אדרי המחיזו עימות פיזי שצונזר. בשיחה לאחר התקרית אמרה קסניה "אני לא ידעתי את מי לתפוס ראשון".

לפורטל עומרי חיון נודע שהתקרית האלימה הייתה מזימה מתוכננת של שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי. מקרובים לצמד המודחים של "האח הגדול" סיפרו ששי חי סירב להצעה מהפקת "האח הגדול" של 20 אלף ש"ח עבור השתתפות במשימת "המתמודדים שחוזרים". זה לא הפריע לחי לכתוב יחד עם איציק את "הנאום" הפוגעני על הדיירים. עוד נודע לפורטל שי פירסם לפני יומיים פוסט בצבא האמת שלו וכתב "צריך לסגור את החשבון עם עומרי". מיד לאחר התקרית פרסם שי חי פוסט בפייסבוק ותייג את חברו כרסנטי תחת הכיתוב "קרקס".

12932832_10153850945785020_1278417736360578058_n

התקרית האלימה המדוברת צונזרה בערוץ 26 – רוצים לצפות בסרטון שההפקה מסתירה? הורידו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון – פורטל. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יראה את הסרטון שצונזר לפני כולם! לצפייה בסרטון המלא הקליקו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן