מאות יפגינו מחוץ לבית האח הגדול "נחשוף את רוצח תאיר ראדה"

2104809-5
פרסום ראשון: אחרי שאמא של תאיר ראדה התראיינה נגד הפקת האח הגדול ושי מיקה יפרח ואמרה "ארבע מתוך שבע החקירות שלה היו שקריות" החליטו בקבוצת "כל האמת על רצח תאיר ראדה" לקיים הפגנת ענק מחוץ לבית בשבת הקרובה במטרה לחשוף את הרוצח האמיתי של תאיר ראדה.

אתמול ספרנו לכם שאמא של תאיר ראדה, אילנה ראדה התראיינה בחריפות נגד הפקת האח הגדול ואמרה "אני פניתי להפקה שלא תעשה שימוש במוות של הבת שלי, שלא תכניס מתמודדים שהאייטם שלהם הוא החברות עם תאיר" על שי מיקה יפרח אמרה "אי אפשר להגיד שכאשר יש חשד לא יחקרו כי זה ילדים, או לא נגיע לחומר הזה כי אין לנו זמן. לא מקובלות התשובות, מה קרה שכל החברות הנחמדות והאהובות הפקירו את תאיר ביום הכי גרוע שלה? זה לא אחת, לא שתיים, לא שלוש ולא עשר. אני שואלת ואמשיך לשאול, איפה היו החברות של תאיר ביום הכי גרוע שלה? איפה הן היו מהבוקר עד הערב? שמענו כבר סיפורי על רצח אצל ילדים"

לפורטל עומרי חיון נודע שבקבוצה החליטו לעלות שלב מול הדיירת ועכשיו מתארגנים מאות חברים מקבוצת "כל האמת על רצח תאיר ראדה" להגיע לנווה אילן להפגנה בשבת בזמן שהדיירת שי מיקה יפרח לא יודעת דבר על מה שמתרחש בחוץ. המארגנים מאיימים לחשוף את המידע שיש להם על הרוצח האמיתי של תאיר מול הבית בשידור חי. כך נכתב בפוסט המזמין להפגנה "ביום שבת באחת עשרה בבוקר נגיע לנווה אילן לצעוק "העם דורש צדק לתאיר" ו"העם דורש צדק לזדורוב" בשום מקרה לא נצעק שום דבר כנגד שי מיקה או משהו שעלול לפגוע בה. אין שום סיבה ששי מיקה לא תצטרף אלינו לצעקות הרי הייתה החברה הכי טובה שלה והיא לא פחות מאיתנו רוצה את הצדק בשבילה. אז לכל המתלהמים אנא הרגעו אנחנו הולכים לנווה אילן כי אין מה לעשות זה מקום שנותן במה ואוזן לצעקות שלנו ולמלחמה הצודק שלנו"

0

עד עכשיו אישרו הגעה כ-500 אנשים להפגנה המדוברת מול בית האח הגדול בשבת. האם ההפקה תוציא למפגינים צו שיבטל את האירוע? מה שבטוח שבשביל שי מיקה יפרח זאת הולכת להיות חוויה מאד לא נעימה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן