100 אנשים הפגינו מתחת למלון של שי חי בנווה אילן

zz
חשבתם שההדחה של שי חי תעבור לסדר היום אצל האנשים שהיו בטוחים שהוא לוקח את הדירה? יותר מ-100 אנשים הפגינו הבוקר (שבת) מחוץ למלון שנמצא בו שי חי עם תניה גרבר, המשטרה הגיע למקום ופינתה את ההפגנה.

הבוקר (שבת) בשעה 12 בצהריים הגיעו לנווה אילן כמאה אנשים להפגנת תמיכה מתחת למלון שנמצא בו שי חי. אתמול פרסמנו לראשונה בפורטל עומרי חיון שבינגוד לפירסומים שי, תניה ואיציק היו עדין בהסגר במלון בנווה אילן בבידוד מוחלט – בהפקה ניהלו שיחות ארוכות עם חברת ההפקה המקורית – אנדמול. לבסוף למרות ניסינות ההפקה לשכנע את תניה ואיציק לחזור לבית הם החליטו לפרוש סופית. ההדחה בוטלה ונותרו רק 6 דיירים בבית. שי חי, תניה ואיציק יגיעו הערב למשדר המרכזי. חי וגרבר נאלצו להישאר במתחם המלון בנווה אילן בהוראת אנשי ההפקה. החשש העיקרי שהם פשוט יבריזו למפיקי התוכנית מהשידור החי של התוכנית המרכזית הערב.

הפגנת התמיכה להחזרתו של שי חי לעונה השביעית של "האח הגדול" עוררה שוב סערה מחוץ לנווה אילן, כוחות משטרה הוזעקו גם הפעם לפזר את ההפגנה. שי חי ותניה גרבר עדין נמצאים בבית המלון שמחוץ לריאליטי. צפו בסרטון מההפגנה.

בלעדי! צפו בסרטון שצונזר – מכות בשידור חי! – חפשו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יקבל את הסרטון! לצפייה לפני כולם בסרטון לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן