תלמידה בכיתה ה' עברה שיימינג בסגנון הפינה של שי חי "כל האמת בפרצוף"

78
זכיינית ערוץ 2 קשת בטח תשמח לדעת: פינת "כל האמת בפרצוף" הפכה ללהיט במדינת ישראל: תלמידים מבית ספר חיקו את פינתו של שי חי ב"אח הגדול" והשפילו חברתם לכיתה בהתכתבות קבוצת וואטס-אפ של כיתה ה'.

מה קורה כשמשדרים במשך שלושה חודשים שנאה בלב הפריים טיים הישראלי? לפורטל עומרי חיון נודע שבבית ספר בעיר בית שמש נערך שימינג לתלמידה בכיתה ה' בהשראת פינתו של שי חי "כל האמת בפרצוף" בתכנית "האח הגדול" המשודרת ב"קשת". בצילומי מסך שנשלחו למערכת הפורטל נחשפו התכתבות קבוצת וואטס-אפ של כיתה ה' באחד מבתי הספר הייסודים בעיר בית שמש שם נעשה שיימינג לאותה תלמידה. לפי הצילום שהגיע מתוך קבוצת הוואטס-אפ שאף זוכה לשם "כל האמת בפרצוף" החרם על נועה הקטנה הלך וגדל. את המידע חושפת תלמידה אחרת בכיתה שלא מסכימה עם התנהגות של חבריה לכיתה ואף יצאה מן הקבוצה.

אורטל, אחות של אותה תלמידה אמרה לפורטל עומרי חיון "היו שיחות בקבוצה הזאת הרבה יותר קשות שלא פרסמתי, למעשה אחותי הקטנה הייתה מספיק חכמה לעצור את השיט הזה ולצלם לי מסך. ככה ילדים 2016 מתנהגים בוואטסאפ.. זאת תוצאה של מערכת חינוך כושלת, מערכת שרודפת אחרי ימי לימודים ארוכים ומייגעים המלאים בתוכן לימוד בע״פ שלא תורם מאומה לעתיד. הסבלנות והסובלנות, אינם אמורים להיות סלוגן ו/או נושא שנתי חד פעמי של מערכת החינוך והמקובל שיהיו חלק חובה בתכנית החינוך! כל המערכת שלנו מתבססת אחרי רדיפה להישגיות והאנושיות והחינוך נדחקים לצד. האוצר שלי , עשתה מעשה אמיץ וראוי, הדרך בה בחרה להתמודד הנה דרך בוגרת, אך, מה שלא יהיה, היא עדיין ילדה, תחושת העלבון והכאב הפנימי נסתרות מאיתנו. פשוט כואב!!"

ccc

>> צפו: שי חי ועומרי הולכים מכות בשידור חי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן