אחות של ברק אדרי "ההפקה אמרה לי שאסור לשבור את המשימה, הרגשתי חרא"

050404
בידיעה שיקרית שפורסמה באתר mako נטען שאחות של ברק אדרי החליטה על דעת עצמה להחליף את התפקידים לדיירים. פורטל עומרי חיון חושב שזה הזמן לחשוף את שיחת הווטסאפ שתרחשה דקות אחרי התקרית עם עורך התוכנית יורם זק. פרסום ראשון!

באתר הבית של "קשת" פרסמה הכתבת יפעת הללי אברהם כתבה יח"צ מטעם אנשי "האח הגדול" שמנסה להסביר את חשיפת פורטל עומרי חיון על התערבות ההפקה בריאליטי אתמול. בכתבה נכתב "אחות של ברק החליטה לשים סוף לשמועות, הודיה החליטה להסביר את המעשה שלה: "כשנכנסנו לבית לא ידענו מה מהלך המשימה. כשנכנסנו לחלל הזמן הפתיעו אותנו בהעברת התפקידים לדיירים אחרים". בהמשך הכתבה נאמר "חשוב לי לציין שאף אחד לא שכנע, הכריח או רמז לי אם להשתתף ולמי להעביר את החסינות."

mm

אבל לפורטל עומרי חיון הגיעו צילומי מסך בלעדיים מתוך קבוצת הווטסאפ הסודית של דייר "האח הגדול" ברק אדרי. בשיחה אומרת הודיה "לא נתנו לי אפשרות שלא להעביר את החסינות, הרגשתי חרא". הבוקר פרסמנו לראשונה שאנשי התוכנית צנזרו את הדרמה הגדולה מערוץ 26 – הודיה, אחות של ברק אדרי סירבה להעביר את החסינות ובעצם שברה את המשימה. בזמן הזה הודיעו לה בהפקה שאסור לה לשבור את המשימה והיא חייבת לבחור. מקרובים אמרו "היא הייתה בהלם, האח הגדול אמר לה שהיא לא יכולה לשבור את המשימה". עוד נודע לפורטל עומרי חיון שגם משלומית, אחות של הדייר שי חי ההפקה הכריחה להעביר את התפקיד, בהמשך הלילה אמר שי חי "ההפקה השפיעה והכניסה אותה ללחץ".

vd

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן