צפו: רוסלנה רודינה מפוצצת ראיון בגלל שאלות על אייל גולן

2
רוסלנה רודינה התראיינה לחדשות שישי של ערוץ 10 עם איילה חסון ועזבה בזעם את הצילומים: בראיון סיפרה רודינה על העבר הקשה שלה כעולה חדשה – ונטשה את הראיון בכעס כשנשאלה על פרשת אייל גולן והקטינות.

לא הכל דבש אצל רוסלנה רודינה? בראיון לחדשות אמרה רודינה על אחיה שהתמכר לסמים "הייתי אחות קטנה נודניקית והלכתי אחריו. ראיתי אותו יום אחד בסמטה מסניף. נתתי לו יומיים להפסיק, ואמרתי לו שאחרת אני מספרת להורים. עקבתי אחריו וראיתי שהוא ממשיך, אז אמרתי להם. ניסינו להכניס אותו לטיפולים, וזה לא דבר קל, לראות את אח שלך עם קריז מאיים להתאבד. הוא היה מזריק, הגיע לסמים קשים מאוד".

ShowImage (6)

כשנשאלה רודינה על חקירת המשטרה נגד אייל גולן, התחילה השיחה לעלות בטונים. "את מכירה את הדימוי שלו, מחליף בחורות כמו גרביים?" שאלה המראיינת. רוסלנה השיבה ש"זה מה שאמרתי לו, שאני לא אחת מהבחורות האלו. בגלל זה גם הייתה לו תקופה ארוכה מאוד לחזר אחריי. להבין שאני לא עוד אחת". כשרוסלנה נשאלה אם היא הבינה שזה דבר שיכול להקפיץ את הקריירה שלה, היא השיבה מיד "זה לא דיבר אליי. הכסף מבחינתי בא והולך". הדרמה החלה כשרודינה נשאלה על הפרשה סביב אביו של אייל גולן "הכרת את הסיטואציה הזאת, עם אבא של אייל שמביא נערות הבייתה?" שאלה כתבת החדשות, מה שהצליח לעורר זעם אצל אשת יחסי הציבור שהייתה בראיון אמרה "אני לא מבינה למה צריך להיכנס לזה".

הכתבת לא וויתרה והוסיפה "אני שואלת אותך כאישה לאישה, זה לא נושא קצת בעייתי בשביל אשה כל כך חזקה, שהיא תומכת במשהו שמוחק את צד הנשים בסיפור". רוסלנה אמרה "אני לא מתייחסת לזה, ואנחנו סיימנו את הראיון ברגע זה".

"גם היריון, גם הישרדות". רוסלנה מספרת לפז שוורץ על השנה המורכבת בחייההראיון המלא הערב ב'שישי' עם אילה חסון. לראיונות נוספים>>>http://bit.ly/1kOJlO0

Posted by ‎ערוץ 10 Channel10‎ on Friday, 4 March 2016

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן