אביב גפן איחר בשלוש שעות להופעה "מזלזל בקהל שעשה אותו"

594544pic_I
אביב גפן הבטיח להשתתף בנשף רוק 5 אבל איחר ביותר מ-3 שעות להופעה והצליח לעורר זעם של המעריצים "בזיון שלמנו 300 שקל בשביל לחכות לך" מעריצים אחרים נטשו את מתחם ההופעות בזעם.

הזמר אביב גפן הצליח לעורר זעם גדול אחרי שאיחר להופעה ב-3 שעות וגרם לעשרות מעריצים לנטוש את מתחם ההופעות ולהתפוצץ בזעם בפייבסבוק נגדו. בדף ההזמנה לאירוע נכתב "השנה נשף רוק 5 חוגג 25 שנות קריירה שלאביב גפן תחת הכותרת ״25 שנה על הירח״ גפן, מהבולטים שביוצרים בישראל בעל קריירה מפוארת ומרובת הישגים ובעיקר המון שירים שנכתבו במהלך השנים והפכו להמנונים בישראל. השנה גפן מארח אנשים ששיתפו פעולה איתו במהלך השנים ועד היום, כמו שלום חנוך,ברי סחרוף,נורית גלרון,אביתר בנאי, מתי כספי ושרון ליפשיץ"

עוד הבטיחו המפיקים "יתכנו הפתעות נוספות במהלך הערב כראוי לנשפי רוק של גפן." אבל נראה שהאירוע המדובר לא התקיים כמתוכנן. עשרות מעריצים זועמים מלאו את עמוד האירוע בהודעות נאצה "בזיון מה זה האיחור הדפוק הזה ?! עבדו עלינו בעיניים VIP MY ASS יותר דפוק וגרוע מהכרטיסים במחיר הרגיל וגם יותר צפוף, בושה" כתב אחד מהנוכחים. גולשים נוספים כתבו "אביב גפן מזלזל בקהל שעשה אותו".

גולש נוסף הוסיף "נטו זילזול מה שהולך פה. הקהל שילם 300 שקל לכרטיס וקיבל 4 הופעות חימום עם שירים שאיש לא מכיר (חוץ משיר אחד של טיים אימפלה, שגם לו לא נתנו קרדיט)… לפחות הסדרנים נחמדים" אחרים הודיעו שעזבו את המקום בכעס.

זזזן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן