מי הביא לשי חי מריחואנה לתוך בית האח הגדול?

12410589_10153677066327529_5647377717196214972_n
שיחות על מריחואנה ב"האח הגדול" החלו כבר בעונה הרביעית, אבל נראה שב-2016 כבר אפשר לקבל מהפקת התוכנית כמה ג'וינטים בשביל להירגע. אחרת איך תסבירו את זה שגם תניה גרבר וגם דודו כהן אמרו ששי חי עישן ג'וינט בבית?

נראה שהשנה ב"האח הגדול" מותר כמעט הכל: כבר בעונה הרביעית של הריאליטי אמרה דיירת בהאח הגדול בעזרת שמות הקוד "אבוקדו" ו"חום" המתייחסים כמובן ל"קנאביס" ו"חשיש". בעונה החמישית טהוניה, ענת ולבנה התדיינו ביניהן כמה זמן אחרי שיצאו יעשנו את הג'וינט הראשון והאם זה יהיה "ירוק" או "שוקולד".

גם בעונה השישית טל גלבוע ואורטל בן דיין לא התביישו לספר על עישונים. אבל בעונת ה-"VIP" ששודרה בשנה שעברה, נרשם שיא חדש בתכנית כשלבית נכנס מתמודד המחזיק ברישיון קנאביס רפואי בעצמו, שאף קיבל אישור לצרוך את התרופה שלו בתוך כותלי הבית. הדייר אף "נתפס" במצלמות כשנראה כאילו מעשן ג'וינט.

ונראה שגם בעונה השביעית יש מי שמעשן רפאוי או לא. בשיחה קצרה של שי חי ותניה אמרה גרבר: "אתה צריך קצת מריחואנה" ובתגובה ענה חי קטע מתוך שיר "Me Smoking Ganja". בשיחה נוספת שהתקיימה בסוף השבוע אמר דודו כהן לברק אדרי "שי חי הולך להכין ג'יונט" אדרי ענה בתגובה "דפוק". האם שי חי קבל את החומר מההפקה לבית האח הגדול? צפו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן