"לא הייתה עונה כל כך מכורה, ההפקה הורסת את התוכנית"

90
ביקורת נגד הפקת "האח הגדול" מאות טוקבקים נכתבו במהלך הסופש בעמוד הפייסבוק של הריאליטי ובעמודי פייסבוק נוספים "הרסתם את העונה, הרסתם את האופי של הדיירים, לקחתם דמות שלא קיימת בעולם האמיתי וטוב שכך, כדי שתשפיל אנשים, מגדרים אנשים שהם שונים ונתתם לזה יד כדי להסית" מאות תגובות נגד ההפקה נמחקו.

הרשת סוערת בביקורת נגד הפקת "האח הגדול" ועורך התוכנית "מתי דייר יצא פעמיים לקהל וקיבל את חברה שלו? קשת יחתיכת חראות, אני מקווה ומאחל שתחטפו וואחד תביעה שתעשה לכם נזק רציני. הרסתם את העונה, הרסתם את האופי של הדיירים, לקחתם דמות שלא קיימת בעולם האמיתי וטוב שכך, כדי שתשפיל אנשים, מגדרים אנשים שהם שונים ונתתם לזה יד כדי להסית ולבנות מין "קהל" לשי חי מהרגע הראשון. מראים אותו 90 אחוז מהזמן כדי שידברו" התגובה הזו של רועי ציון קיבלה יותר מ-2,800 לייקים.

bj

פוסטים שנכתבו נגד ההפקה והתערבות התוכנית כפי שפורסם לראשונה בפורטל עומרי חיון, הוסרו מעמוד. בתגובה אחרת נכתב "הכניסו לו את בת הזוג שלו כי רצה לפרוש. הוציאו אותו פעמיים לקהל כדי שיריעו לו. לא העיפו אותו למרות האלימות שהפגין והמילים שאמר. נתנו לו זריקות לאגו דרך משחקי האח. מראים רק אותו בפרקים. ואתם עוד רוצים שנחשוב שזה לא מכור?"

נ1

>> אתם לא תאמינו מי המודח הבא בהאח הגדול

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן