אלינה לוי "שהייתי בת 19 לקחתי חלק פעיל בניסוי שנערך על נשמתי, הייתי בשפל נפשי, הפיצוי עבורי היה הבריחה לאוכל"

bb2_2_alin.jpg_c
אלינה לוי, המתמודדת האהובה מהעונה השנייה של "האח הגדול" חושפת בפייסבוק את הפרעת האכילה שנגרמה לה בגלל הכניסה לריאליטי "שהייתי בת 19 נכנסתי לריאלטי ״האח הגדול״ עונה שנייה, בימים הארוכים האלה לקחתי חלק פעיל בניסוי שנערך על נשמתי, בניסוי הזה הגעתי לקצה , הייתי בשפל נפשי ופיצוי עבורי היה הבריחה לאוכל"

מספר שעות אחרי שזוכה העונה השנייה של "האח הגדול", אלירז שדה יצא נגד הפקת הריאליטי ואמר "היום המשחק שונה לגמרי. בעונה שלי לא היו דברים כאלה – המניפולציות של התוכן, העריכה והבימוי זה יותר גרוע מ'הישרדות'. ויש צופים שרואים את התפרים". כוכבת העונה השנייה, שהייתה עם אלירז שדה באותה בית חשפה עמוד פייסבוק תחת השם "גם אני 85%" שמעודד נערות ואנשים עם הפרעות אכילה לדבר על זה ולעזור. אלין, שכבר הספיקה להחליף את שמה לאלינה לוי חשפה טענות קשות על הפקת האח הגדול "לקחתי חלק בניסוי שנערך על נשמתי". אלין לוי השתתפה באותה עונה בה תבעו מתמודדים את הפקת התוכנית לאחר שקיבלו כדורים פסיכיאטריים.

הפוסט המלא שכתבה אלינה "היי שם, שמי אלין אלינה לוי – מנהלת ויוזמת עמוד זה. החלטתי לפתוח קהילה משלנו בה כולם ירגישו בנח להכנס ולשתף. ולכן. אני אהיה הראשונה לשתף. כשהייתי בת 19 נכנסתי לריאלטי ״האח הגדול״ עונה שנייה. הייתי שם עד הגמר- כלומר 110 ימים. בימים הארוכים האלה לקחתי חלק פעיל בניסוי שנערך על נשמתי. בניסוי הזה הגעתי לקצה , הייתי בשפל נפשי ופיצוי עבורי היה הבריחה לאוכל.. לא משנה כמה אכלתי- לא הרגשתי שובע. בכלל. חמישה משולשי פיצה, לאחר שעה עשרים כדורי שוקולד, לאחר זמן קצר פרוסות עם שוקולד וזו רק דוגמא קצרה. היה לי בור שלם בנשמה שניסתי למלא עלידי אוכל. אני אספר לכם שעליתי עשרה קילו בשלושה חודשים ובבית האח הגדול אין מראה שבה אתה יכול לראות את גופך עירום. הכל חשוף למצלמות ובשירותים זוהי מראת חצי גוף."

734844_903129419804570_5218707684080655742_n

לוי ממשיכה לחשוף וכותבת "כשיצאתי מהבית ראיתי את עצמי לראשונה ואת השינוי שחל בגופי, אך מעבר לזה התחלתי ללכת לצילומים ולפרוייקטים והתגובות מאנשי המקצוע לא איחרו לבוא- ״את חייבת לרדת״, ״זה לא מצטלם טוב״, ציוותו אליי מאמן כושר שהתזונה שלי במשך שנה הפכה להיות חלבונים בלבד וללא שומן כלל- בשפה פשוטה- יוגרט 0%, תפוח ירוק ליום, חמישה אימונים בשבוע וככה חייתי. בבכי וסבל. ״אבל הנה רואים תוצאות״- כך שמעתי כל הזמן. בכיתי ונאבקתי ולמזלי התעוררתי- היום אני בת 25 לאחר הבנה מלאה שאני לא יכולה לחיות בתת תזונה, לאחר שלוש שנים לימודי משחק בהם הוכשרתי להעביר סדנאות משחק ותנועה לנוער, לאחר שנים שעסקתי בספורט ותזונה ולמדתי להכיר את התחום והיום אני יכולה להגיד בלב שלם- אני מעניקה אך ורק אהבה לגוף שלי ועושה אך ורק מה שנותן לו אנרגיה ומרים אותו קדימה. אני מעבירה את המסר הזה קדימה ומזמנת אתכם לשתף אותנו בתהליך שלכם. היום 85% מהאנשים שנשאבים אל הפרעות בדימוי הגוף הם אוכלוסיה שבגילאים בין 12-20, גם אני הייתי שם והיום התעוררתי להפסיק את מעגל השנאה העצמי. אנא שתפו את העמוד ושתפו כאן את הסיפור האישי שלכם שנוכל להעביר את הריפוי קדימה והלאה."

bb2_0403_26c

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן