אלירז שדה נגד האח הגדול "עשו עיוות בתכנית, מניפולציות של תוכן ועריכה"

333
דנה ספקטור ורן שריג ראיינו אמש (ראשון) בתוכנית הרדיו שלהם ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את אלירז שדה, זוכה בעונה השנייה של הריאליטי, שפתח בהתקפה נגד הפקת התוכנית ושי חי "זה היום משחק שונה לגמרי. המניפולציות של התוכן, העריכה והבימוי זה יותר גרוע מ'הישרדות'. ויש צופים שרואים את התפרים".

בראיון אמר אלירז "חודשיים להראות מתמודד אחד ויחיד, שי חי, ולהגן עליו בכל דרך אפשרית, למרות כל מה שקורה, זה 'תפר'. לעשות 'משחקי האח' כדי שיהיו באמת תוצאות ויהיה אפשר לדחוף מידע מבחוץ, זה 'תפר'. בעונה שלי אף אחד לא גרם לי לביטחון, לא הכניסו חיזוקים למיניהם ולא נתנו לאדם להדיח אדם בפניו. זה נוגד את חוקי הפורמט. אסור לתאם הדחות, אז בטח ובטח שלא לומר אותן בקול. ואז הוא נותן להם בראש והם יושבים כמו נערים במצוקה. זה נראה לך אמיתי? שאם אחד יקום הוא יקבל קנס של אלף שקל".

שדה הגן על הדיירת אור ואמר "בבית שבו כולם נגדך, וגם מי שאיתך מתהפך בגלל שהוא מפחד, כי ההוא שם ששולט 'האח הגדול' גם נתן לו כוח וכולם מפחדים ממנו, היא נלחמת שם בעור שיניה, קמה מול 'האח', מול השיטה, שעשו פה עיוות בתכנית שנקראת 'האח הגדול', שאמורה להיות נקייה מכל המהלכים האלה, שבאים מ'האח הגדול'".

3333333

עוד אמר בראיון על שי חי "הוא מזרחי ששונא את עורו והוא דתי לשעבר ששונא את דתו. אני לא שופט אותו לפי דעות אלא לפי היחס לסביבה. אני לא בא לתקן את דעותיו. אני בא לתקן את התנהגותו, להרגיש אותה, וכמה זה פוגע בי או לא פוגע בי. הוא ברוטאלי, הוא עוקב אחרי הסצנות בתוך הבית. הוא או מקים סצנות, או רודף סצנות. הוא מרגיש סצנות. האיש יודע קולנוע, האיש יודע משחק. יש שם דואט מושלם בינו לבין 'האח הגדול', דואט מושלם, בין השחקן לבין הבית. אגב, מגיע לו לזכות על המשחק הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן