נחשף: ההסכם הסודי של הפקת האח הגדול ופלורי אלקסלסי

090
הסכם סודי של הפקת "האח הגדול" בשיתוף פסיכולוגית התוכנית והדיירת פלורי אלקסלסי נחשף לראשונה! למה ההפקה משקרת את התקשורת בשיתוף עם פלורי אלקסלסי? כל הפרטים.

גורמים בהפקת "האח הגדול" סיפרו לפורטל עומרי חיון על הסכם סודי שסוכם בחדר "האח הגדול" יחד עם אנשי ההפקה והדיירת שעזבה, פלורי אלקסלסי. אתמול פרסמנו לראשונה באתר על התקרית האלימה של הדיירית פלורי אלקסלסי נגד ברק אדרי. לדבריו של ברק אדרי "היא נתנה לי שתי סטירות וצבטה אותי באלימות". השידור החי של "האח הגדול" בערוץ 26 צונזר במשך כשעה שלמה אמש.

10271450_10153627235002529_623995729245748716_o

לפורטל עומרי חיון נודע שבהפקת התוכנית לא ניסו להשאיר את הדיירת בבית ואף בהצעת פסיכולוגית התוכנית הם החליטו להמליץ לה לעזוב את הבית. בהסכם הסודי הבטיחו אנשי ההפקה לפלורי שיפרסמו הודעה לתקשורת שהיא עוזבת ולא מסולקת בגלל אלימות. גורמים אחרים מספרים לנו היום שבהפקה שוקלים שלא לשדר את הריב האלים בפריים טיים "בהפקה חששו שפלורי תפגע בעצמה בגלל המצב הנפשי שהיא הייתה בו" הוסיף אותו גורם.

בראיון לאתר "וואלה" הכחישה פלורי את הטענות על ריב אלים ואמרה "ממש לא החטפתי לברק סטירות, צעקתי עליו ואמרתי לו דברים קשים מתוך מריבה, ואני רצתי להיכנס לאח הגדול וגם הוא – והדפתי אותו כי רציתי להיכנס והוא עשה מזה וואו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן