בר רפאלי "זאת מדינה שאוהבת להוריד את מי שלמעלה ולהעלות את מי שלמטה"

a2396cc2af6a11e3be8c12db5299872b_8
בראיון שיתפרסם מחר ב"ישראל היום" חושפת בר רפאלי לכתב הבידור ערן סוסיה מה היא חושבת על החקירה במס הכנסה? "זאת מדינה שאוהבת להוריד את מי שלמעלה" וחושפת "חתמתי על הסכם ממון על עדי עזרא". הצצה לראיון הראשון שיתפרסם מחר ב"ישראל היום".

איך עדי הגיב שפרסמת את בדיקת ההריון?
"התרגש בטירוף, חבל שלא עשיתי לזה וידאו. הוא ממש ממש שמח, והגיב בהתאם".

למה בעצם היה חשוב לך להעלות את התמונה לאינסטגרם כבר בשלב כל כך מוקדם?
"לא יכולתי לספר לאף אחד, כי דאגתי שאם אספר, זה ידלוף בשלב התחלתי, כשאני עדיין לא יודעת אם הכל בסדר. ככל שחלפו הימים הבנתי שאני לא יכולה לחכות עוד, כי אני צריכה לספר לתזונאית שלי ולשלושת מאמני הכושר שלי. החלטתי, כמו שאני עושה תמיד, להיות זאת ששולטת בתזמון של הידיעה ולפרסם את זה בדרכי. לכן לקחתי את התמונה של המקל ופשוט העליתי אותה. חשבתי לעצמי, מה כבר יכול להיות?"

פחדת שתשמיני?
"לא, כי יש לי מודעות לתזונה ולבריאות. מבחינתי אין דבר כזה לאכול כל היום".

בחילות?
"היו לי במשך שלושה שבועות. הן באו לידי ביטוי בתחושה לא מוכרת ולא נעימה. הייתי צריכה ללעוס פחמימה כדי להעביר את התחושה".

איך הגבת כשנודע לך שיש לכם בת?
"רציתי מאוד בן, היינו בטוחים שזה יהיה בן, וכבר היה לו שם. עד לפני כמה ימים אפילו מצאתי את עצמי מסתכלת על מצעים ועריסות של בנים. הופתענו לגמרי, עדיין לא נפל לנו האסימון, אבל לפני פחות מחודשיים, היא עברה את הטלטלה הקשה בחייה, כשזומנה לחקירה במס הכנסה בחשד להעלמות מס במיליוני שקלים. הדוגמנית שרגילה לצעוד על שטיחים אדומים מצאה את עצמה בחדר החקירות במשך שעות ארוכות – והכל כשהיא בתחילת ההריון.

עוד מספרת רפאלי שהיא מנועה מלהתייחס לחשדות עצמם, מאחר שהנושא נמצא עדיין בחקירה. "העולם הזה הוא עולם אכזר" עוד אומרת רפאלי "התקשורת יכולה להיות קשה ורעה ולא מדויקת, בלשון המעטה. זאת מדינה שאוהבת להוריד את מי שלמעלה ולהעלות את מי שלמטה. אבל אני לא נותנת לזה להשפיע עלי. ההישג הכי גדול שלי בחיים הוא שהצלחתי להישאר שפויה".

767802856

כשיש סיפור כמו החקירה, שכל המדינה מדברת עליו, את מצליחה באמת לישון בשקט, או שהמחשבות משתלטות?
"מבחינתי הבריאות זה הדבר החשוב בעולם, ותודה לאל שאני בריאה, עכשיו אני צריכה להיות בריאה בשביל שתיים. כשאני שמה דברים בסקאלה הזאת, אני מבינה וזוכרת שאת הדבר הכי חשוב יש לי. כשאני קוראת על דברים באמת נוראיים שקורים, אני מבינה שאני באמת בסדר, ואני לא יכולה להתלונן על כלום. על מה יש לי להתלונן? יש אנשים חולים שלא יודעים אם הם יקומו מחר בבוקר, אז אני אתלונן שקצת לא נעים לי, כי מחר בבוקר אני אלך לחקירה? נו באמת"

היית מודעת לטירוף סביב החתונה?
"בזמן אמת, בזמן החתונה עצמה, היה לי מאוד חשוב שזה יישאר משהו אינטימי. אחר כך היה ברור לי שאני אוציא את הצילומים ולא אסתיר אותם. אבל בזמן האירוע עצמו רציתי שאנשים יהיו שם ולא באייפונים".

תקפו אותך בחריפות על הבקשה לסגור את השמיים מעל המתחם.
"לסגור את השמיים' נשמע מאוד גדול ובומבסטי, אבל זה לא בדיוק ככה. סוגרים שטח קטן מעל האירוע, שאגב, גם ככה אין בו שום נתיב טיסה. רשות שדות התעופה סוגרת את השמיים יותר מ-30 פעמים בחודש לכל מי שעושה אירוע ודורש את זה. אם, למשל, הייתי מבקשת שיהיו זיקוקים בחתונה, היו סוגרים את המרחב האווירי מטעמי בטיחות. אנחנו עשינו את זה בגלל הרחפן שהבאנו לצלם את האירוע: ידענו שיהיו כאלה שירצו לצלם, ומן הסתם, לא אחד היה מעלה מסוק אלא שלושה או ארבעה, וזה היה יכול להיגמר באסון. מה גם שזה מאוד לא נעים לערוך טקס חופה ומסיבה כשמעליך חגים מסוקים ומפריעים לאירוע. רציתי שהאורחים ייהנו".

ואז שר התחבורה תקף אותך
"שר התחבורה בא ועשה את המעשה הכי פופוליסטי שאפשר, וניסה לבטל את ההוראה של רשות שדות התעופה, שניתנה מטעמי בטיחות. כששמעתי את זה פחדתי מאוד, כי זה נעשה ממש שלושה ימים לפני החתונה. היה בי חשש שהיום הכי שמח בחיים שלי יהפוך להיות היום הנוראי ביותר בחיים שלי, אם מישהו יעלה טיסן שיתנגש בבלון צילום או בכלי טיס אחר. למזלי ההוראה של השר לא ממש עברה, כי היא לא היתה הגיונית מלכתחילה. כך שכל העניין התקשורתי סביב זה היה מיותר, בסופו של דבר".

לא היה יותר פשוט לצאת אחרי החופה לכמה דקות, להצטלם, ואז לחזור לאירוע?
"גם אם הייתי עושה את זה, אף אחד לא הבטיח לי שבזה זה ייגמר. שאף אחד לא ינסה להסתנן, שאף אחד לא יטיס רחפן, או טיסן, או יטפס על הגדרות. אז עשיתי לי אזור סטרילי, שיהיה נעים לי ולמי שבא לחגוג איתנו. לא באתי לשם כדי לספק אנשים אחרים ואת הרצונות שלהם".

חתמתם על הסכם ממון לפני החתונה?
"כן, מאז ומתמיד אמרתי שלפני שאתחתן, אחתום על הסכם ממון. אני חושבת שזה הכרחי. בימינו זה אחד הדברים הכי חשובים שיש, במיוחד אחר כך, כשיש ילדים. אז עדיף שהכל יהיה מסודר מראש. אתה יודע איך תיכנס לנישואים, אבל אתה לא יודע איך תצא מהם ומה יקרה בדרך. מי יודע, חלילה, מה יקרה בעוד כמה שנים? אז אני חושבת שהזמן הנכון הוא לעשות את זה הוא לפני, דווקא כשיש אהבה גדולה וכשאכפת לכם אחד מהשני".

והאקס המפורסם התקשר לאחל מזל טוב?
"לא. כבר עברנו את השלב שאומרים 'מזל טוב' פעם בשנה. זה שייך אי שם להיסטוריה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן