ב-2017 "האח הגדול" יסגור את הווילה בנווה אילן

1_6
העונה השביעית של "האח הגדול" היא אחת לפני האחרונה שתשודר ב"קשת". בידיעות אחרונות פרסמו שעורך "הישרדות" רועי סטריקובסקי צפוי להפוך ל"האח הגדול" בגרסה המחודשת של הריאליטי וכבר מחפשים לוקיישן חדש לווילה – בראשל"צ או פ"ת.

בהמשך לפירסומים בפורטל עומרי חיון על מעבר "האח הגדול" של "קשת" לזכיינית ערוץ 2 "רשת" פירסם הבוקר הכתב רז שכניק ב"ידיעות אחרונות" שהזכיינית ערוץ 2 רשת החלה להיערך לשידור "האח הגדול". רועי סטריקובסקי, עורך העונה נוכחית של "הישרדות", מונה על ידי "רשת" לנהל את המעבר לביתה החדש ולתכנן את הגרסה העתידית של התוכנית. עוד נחשף שנבדקת האפשרות שהווילה החדשה של האח הגדול תוקם בראשון־לציון, בסמוך למקום משכנה העתידי של אולפני הרצליה ועוד לוקיישן שנבדק הוא בפתח־תקווה.

לפני כשנתיים רכשה אנדמול מחצית מחברת ההפקות "קופרמן", המפיקה עבור קשת את "האח הגדול" אשר קופרמן היא בעלת הזכויות על הפורמט שלה בישראל. בתום תקופת ההתקשרות עם החברה – היא לא תחודש. והפורמט "האח הגדול" ששודר עד היום ב"קשת" יעבור בשנה הבאה למתחרים ב"רשת". בקשת מתכוונים לעלות עונה שמינית ואחרונה של "האח הגדול" לפני המעבר ל"רשת" ב-2017. המהלך הזה יביא לעזיבתם של מנחי התוכנית ארז טל וקורין גדעון שעובדים ב"קשת" וגם לעזיבתו של עורך התוכנית מאז 2008 יורם זק.

d7a8d7a9d7aa-d7a7d7a9d7aa

בדירקטוריון רשת התלבטו אם לקלוט בלוח השידורים שלהם את "האח הגדול". לבסוף הצביעו בעד. אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, רשת תהפוך לזכיינית הגדולה שאחרית על תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", "הישרדות", "האח הגדול" ותוכניות הריאליטי המוזיקליות "אקס פקטור" ו"דה ווייס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן