חזר בו: גילי כהן לא יחשוף סודות על האח הגדול

03030303
גילי כהן שהודח בשבת האחרונה מ"האח הגדול" פתח פה גדול נגד ההפקה "ראיתם איך הודחתי מהתוכנית שי חי הגדול? אני לא פרייאר, בקרוב אחשוף מה באמת קרה מאחורי הקלעים" אבל אחרי איום שקיבל מאנשי התוכנית הוא חזר בו ולא יחשוף סודות כפי שהבטיח.

בהדחה החמישית של "האח הגדול" הודחו הדיירים גילי כהן וגיל אלמוג – השניים נכנסו לבית האח הגדול לפני כחודש וחצי וכחלק מהשינוים בעונה השביעית הם התמדדו יחד כמתמודד אחד. ברשת זעמו על ההדחה והסערה עלתה מדרגה שהדייר שהודח, גילי כהן החליט לצאת נגד הפקת הריאליטי בכל הכוח בסטטוס שפירסם. לפורטל עומרי חיון נודע שעובדים ב"קשת" המשדרת את "האח הגדול" איימו על גילי כהן והזכירו לו שהוא חתום על חוזה מול "קשת" והפקת התוכנית. עוד נודע שנאמר לכהן שאסור לו לדבר נגד התוכנית בתקשורת או נגד העורך יורם זק. במידה וימשיך לצאת נגד התוכנית הם יקנסו אותו ויתבעו אותו.

בפוסט הראשון שכתב גילי מיד אחרי ההדחה הוא כתב "תהיו בטוחים שאספר לכם כל מה שצריך, אבל הכל. אלה שסימסו, פראיירים ואלה שלא, הרווחתם הסברים תקבלו מחר – וכמו שאתם מכירים אותי, אני לא מדבר באוויר. אני לא פראייר. תקבלו הסברים ותקבלו תמונה מלאה על מה שבאמת קורה שם". בסטטוס נוסף הוא כתב "לא נרדמתי כל הלילה, כולי בעצבים, אין לכם מושג מה עובר עלי, אני מת לספר לכם את האמת. עד אז, תהנו מהתוכנית "שי חי הגדול" טפי עלי שהרחתי, הרגשתי, ידעתי ואמרתי את זה כשהייתי שם ולא עשיתי כלום"

0303033

רק אתמול הגיב כהן באחת התגובות בפרופיל הפייסבוק שלו "אני לא יכול לספר עדין כי לא אישרו לי" לנו נודע שכהן קיבל אזהרה מהפקת הריאליטי והחליט לחזור בו ולא לפרסם סודות מאחורי הקלעים של ההפקה. אבל בסביבתו של של גילי כהן אמרו לנו "כל מה שהוא רצה להגיד זה שהתוכנית מכורה לאדם אחד וכל הדיירים הם בובות של ההפקה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן