אמא של דודו אהרון "כישפו את דודו, עוד חודשיים הוא זורק אותה"

ShowImage (2)
זוכרים שספרנו לכם בתחילת השבוע שציפורה ומשה אהרון, הוריו של דודו אהרון, פתחו את הפה על דודו והחברה שלו אצל אליקו בשידור חי? "גם אם היא תמות ותצא מהקבר, היא לא תהיה כלה שלי" עכשיו ציפורה ממשיכה לדבר עם התקשורת בראיון היא אומרת "כישפו לי את הילד"

בראיון לעיתון "ידיעות רחובות" חושפת ציפורה אימו של דודו אהרון את האמת שלה על הסכסוך המדובר עם דודו אהרון ולא תאמינו היא בטוחה שכישפו את הילד שלה. האם הגבול כבר נחצה ודודו לעולם לא ידבר שוב עם משפחתו? בראיון נשאלת ציפורה למה עלתה לשידור חי ברדיו וכיבסה את הכביסה שלהם בתקשורת "כשהם פנו אליי, החלטתי לנצל את ההזדמנות כדי לפגוע בה. אין לי מילה אחת רעה להגיד על הבן שלי. היא זאת שאשמה בכל. היא זאת שצריכה לשלם על זה, שהיא נכנסה לבית שלי בפעם הראשונה, מיד ראיתי שהיא לא מתאימה לו. עוד מוסיפה ציפורה בראיון "אני לא אוהבת את הבנות של תל אביב, הן לא מתאימות לדודו, אמרתי: על גופתי דודו יעבור. כל השנים הוא היה קרוב אליי וגר ברחובות, אז למה שיעבור לשם? מבחינתי גבעתיים זה כמו תל אביב".

עוד חושפת ציפורה שרב מוכר מאד לדבריה אמר לה מה באמת קרה "עשו לבן שלי כישוף" ומוסיפה "שמו לו משהו בכוס והוא שתה ומאז הוא מכושף. אבל אל תדאגי, עוד מעט הכל יסתדר. עוד חודשיים לא רק שהוא זורק אותה, הוא גם מכיר מישהי חדשה ואותה בעזרת השם אני כן אוהב".

"זה לא מדויק, אבל לצערי הוא כל הזמן מביא בנות לא מתאימות. כל פעם כשזה נגמר הוא אומר לי, 'אמא, צדקת'. אני מקווה שהבאה בתור תהיה בחורה טובה שאסתדר איתה. את חושבת שאני לא רוצה שהוא יתחתן? שאני לא רוצה ממנו נכדים? בטח שאני רוצה, אבל אני רוצה שיהיה לו טוב. עם זאת הוא לא יתחתן בחיים, גם אם אלוהים יירד מהשמים ויגיד לי שזאת הכלה האחרונה בעולם. בחיים לא אקבל אותה, "גם אם היא תבקש סליחה ותנשק לי את הנעליים אני לא אסלח לה. הדבר הטוב היחיד שהיא יכולה לעשות זה להיעלם מכאן, את הבחורה הזאת בחיים לא אראה ככלה והבן שלי בחיים לא יתחתן כשההורים שלו לא לצידו", מוסיף האב משה, "אני מכיר אותו. ביום שהיינו אצלו אמרתי לו, 'יש לך חודש לחזור הביתה'. אחר כך כלום לא מעניין אותי. מצידי שיביאו לי משטרה, אני את הבן שלי אחזיר הביתה".

1850022-5
הסכסוך המשפחתי משפיע על משפחת אהרון גם בתחום הכלכלי. במשך השנים תמך דודו בהוריו כלכלית. הם עצמם מעידים כי נהג לפנק אותם במותרות שבעבר לא יכלו להרשות לעצמם. האב משה הוא פנסיונר של 'בזק' ועקב המצב החדש נאלץ לשוב לשוק העבודה. "הפנסיה לא מספיקה היום לכלום, בקושי לשלם מיסים", הוא אומר, "לכן אני נאלץ לעבוד בניקיון בקופת חולים. אני לא מתבייש לעבוד, אבל בגילי לעסוק בניקיון זה לא קל. אנשים מסתכלים והדמעות שלי יורדות, לדעתי היא אמרה לו 'לסגור את הברז' להורים שלו, אבל זה פרט שולי. העיקר מבחינתי שדודו יחזור הביתה. נראה לי שהיא פתחה עיניים על הכסף שלו, ראתה בחור טוב וחשבה שתפסה פראייר. אני חושבת שהיא בכלל לא אוהבת אותו אלא רק רוצה את הכסף שלו. אבל שחס וחלילה לא ישתמע מזה שזאת הסיבה שאני רוצה שיחזור. אני רוצה את הבן שלי כמו שהוא, לא צריכה שקל מאף אחד, רוצה רק את הבן שלי בחזרה בבית".

בראיון נוסף ב"מעריב" לליאורה אומר אייל מלכא המנהל לשעבר של דודו אהרון את הדברים הבאים “החברה שלו שיבשה אותו לחלוטין, שולטת לו בחיים, מכניסה לו כל מיני דברים. זה היה בהפתעה, אאוט אוף דה בלו. אחרי עשר שנים שנתתי לו את החיים והכל, דודו גרוע בבחירת בנות זוג".

צילום: ארן חן צלמים

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן