הלם! שיר אלמליח בלי בגדים בניו יורק

shirelmaliachyanu_2_c
התמונות של שיר אלמליח שישאירו אתכם בהלם נחשפות: הדוגמנית הישראלית שיר אלמליח שנשואה לכדורגלן העבר אלרואי כהן, ממשיכה לעורר באזז בעולם וכובשת את ניו יורק עם סט תמונות חדשות ולוהט במיוחד.

shirelmaliachyanu_1_g

אלמליח, יוצאת עונת 'האח הגדול VIP' מורידה את כל הבגדים בשביל התפוח הגדול. אחרי שכיכבה בעשרות קמפיינים ברחבי העולם, בעיקר עבור מותגים בתחום בגדי הים וההלבשה התחתונה, ביניהם כמה מהמותגים המובילים בעולם כדוגמת: דולצ'ה וגבאנה, שאנל וטום פורד, ואף הצטלמה למגזינים נחשבים ביניהם מגזין GQ, בננה, מקסים ונוספים, חוזרת אלמליח בסט תמונות חדש עבור מגזין ניו יורקי.

לפני מספר שבועות התגייסה אלמליח לסט צילום של הצלם האיטלקי ברוס קוסטה שהציע לה לכבב בהפקה חדשה ומרשימה של מגזין ניו יורקי נחשב בשם Ellements Magazine NY. אלמליח חשבה קצת על ההצעה ולבסוף הסכימה, התוצאות מרשימות וחושפניות במיוחד כיאה לדוגמנית הישראלית שמעוררת באזז ולא בוחלת בשום אמצעי.

shirelmaliachyanu_4_g

בשנת 2014 השתתפה אמליח בתוכנית הטלוויזיה 'מאמא ליגה' בערוץ 10, סדרה שכזכור עסקה בנשות כדורגלנים. אלמליח כזכור נשואה לשחקן הכדורגל אלרואי כהן, כך שהתפקיד בסדרה היה טבעי עבורה. ב-30 ביוני 2015 פרסם אלרואי כי יפרוש מקריירה מקצוענית, בין השאר בשביל לעזור בניהול הקריירה שלה.

ב-2015 פרצה לפריים טיים לאחר שהשתתפה בעונת ה-VIP של 'האח הגדול' במסגרת התוכנית העפילה אלמליח לגמר אולם סיימה במקום השלישי והמוכבד. מאז היא מצליחה לכבוש פסגות חדשות, בעיקר בעולם הדוגמנות בו היא עוסקת מאז 2010.

shirelmaliachyanu_5_g

עצרו! את תמונות החושפניות באמת של שיר כבר ראיתם? צפו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן