הדרמה בנווה אילן לא נגמרת: קוקו אביסדריס ביקשה לעזוב את בית "האח הגדול"

BB7_040116_0900_koko_c
העונה השביעית של "האח הגדול" מאבדת שליטה: אחרי התקרית האלימה של שי חי נגד הדיירת קוקו אביסדריס, היא דורשת לעזוב את בית האח הגדול. הפקת הריאליטי נזפה בדיירים בשנית "יש אנשים שצופים בכם" אמא של קוקו בתגובה לתקרית "אנחנו לא ניתן יד לאלימות פיזית ומילולית"

לוהט ב"נווה אילן" יורם זק "האח הגדול" עורך התוכנית לא נשאיר אדיש לפירסומים בפורטל על האלימות בריאליטי. ואחרי שחשפנו הבוקר בפורטל עומרי חיון לראשונה את התקרית האלימה בבית "האח הגדול" – שי חי חצה את הקווים, בריב סוער עם הדיירת קוקו. "נחצו כמה קווים אדומים" להגדרתם של מקרובים להפקה. אבל הדרמה החדשה של הריאליטי, היא דרישה של הדיירת קוקו אביסדריס לעזוב עוד הערב (רביעי) את בית האח הגדול. לפורטל עומרי חיון נודע שקוק דרשה כבר אמש לעזוב את הבית. עוד נודע לנו שבחדר האח הגדול ביקשו מהדיירת לחשוב על זה עוד קצת. כרגע טרם הוחלט סופית אם קוקו אביסדריס תעזוב הערב את הבית.

עידכון: המשפחה של קוקו מפרסם הודעה "״קיבלנו הרבה הודעות מודאגות בקשר לקוקו אז חשוב לנו להגיד שמצבה של קוקו טוב למרות הריב שלה אמש עם דייר אחר. קוקו שלנו חזקה ולא נשברת בקלות. אנחנו לא ניתן יד לאלימות פיזית ומילולית ובטוחים שגם הפקת התכנית לא. תמשיכו לחזק אותה, לכתוב, לפרגן ולאהוב! תודה לכולם על החיזוקים"

53

עוד נודע, שיורם זק עורך "האח הגדול" נזף בדיירים ואמר "אנשים צופים בכם, חצתם את כל הגבולות". אמש, קצת אחרי חצות החליטו בהפקת הריאליטי לעצור את השידור החי לשעה וחצי ולנזוף בשי חי בחדר "האח הגדול" רק אתמול (שלישי) חשפתי בפורטל את התקרית האלימה של שי חי נגד תניה "אם את לא תדברי אני ארסק לך את הראש לכיור".

הפקת "האח הגדול" מסרה בתגובה: "השידור בערוץ 26 הופסק הלילה עקב חילופי דברים בין דיירי הבית בצורה החורגת מכללי ההתנהגות הראויים בבית. בהמשך הלילה נקראו הדיירים המעורבים לחדר האח הגדול והוזהרו מהישנות התנהגות זו. האח הגדול ירענן היום לדיירים את קוד ההתנהגות הראוי בבית וידגיש כי תהא אפס סובלנות למקרים מסוג זה".

זוכה "האח הגדול" אלירז שדה נגד שי חי "אדם פוגעני, דורסני דוחה – פסיכופט שלא היה צריך לעבור פסיכולוג" האזינו לקטע המלא וטקבקו את הדעה שלכם!

‎Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on‎ יום רביעי 13 ינואר 2016

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן